• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Virris

JONAH e bara BÄST!!!

ut med mariem el Jens... usch..

• Mumu

Synd att Mariéme var så dålig idag. Hon gör sig inte alls på svenska.

Men visst är det härligt att man tycker att vissa personer växer under tävlingens gång!? Jag satt och svor och tyckte juryn var dumma i huvudet som lät Ola gå vidare från slutaudition, men han växer ju massor för varje fredag och ligger nu jäms med Sebastian på favoritplats. Otroligt!

Astrologen är så bra, men Marcus prestation med den från FF hänger kvar, och det är inte till Måns fördel. Måns borde kunna så mycket bättre än vad han gör, han har charm och röst, men... det räcker liksom inte till.

• Pyff

Det blir Mariéme som åker idag, det kan jag nästan gå ed på!

• silhuett

Idag var Sibel och Jonah bäst. Jonahs uppträdande var överraskande bra, trots att jag hatar den låten.

Marieme vara fruktansvärt dålig idag, tyvärr.. Hon brukar ju vara bättre.
    Sebastian brukar också vara bättre, fast Kents låtar är ju lite speciella också.

• snobben

Hur kunde Jonah ta en sååå dålig låt...men han sjunger bra.

• Millan1984

Sibel tycker jag, gjorde en jättebra uppträdande idag.
    Känslosam och så.
    Marieme och Jonah kan bättre...

• AxelArvid

hahaha vad jag skrattade när jag såg Ola i slutet, han skulle se söt ut när kameran zoomade in ansiktet, och så sjöng han kom igen Lena och såg helt plågad ut....säger bara för helv*** så pinsam han är. Ser dessutom ut som han har stoppat in tå tamponger under överläppen men jag kan inte låta bli att hålla lite på honom, han är ju trots från Lund

• ärtprinsessan

Oj, jag gillade Agnes idag. Resten gjorde inget speciellt intryck...
    Kassa låtar...jag skulle vilja veta vilka som fanns att välja på...

Jävlar. Marieme kan bättre. Nu får hon skylla sig själv om hon får åka hem...
    Sibel. Förfärlig!
    Jonah. Jäck. Plastig.
    Ola. Jäck. Smör.
    Måns. Nja. Kan bättre.
    Sebastian. Lite variation kanske? Samma rörelser...samma smajl...samma samma...zzz
    Elina. Medioker. Bästa låten.
    Jens. Bättre än förut, men ack så boring.