• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Pyff

Gud va Sibel va bra idag!!! Så skönt med ännu en låt utan wailande - jag börjar gilla henne skarpt!

Varför, varför, varför ger sig folk på att sjunga den där Pripps Blå låten???? Det är typ 2 personer i världen som klarar det och Mariéme var definitivt inte en av dem!

Jonah, varför valde du den kassa låten???? Jag hejar ju på dig!

Det som var mest intressant idag var vilka låtar de valde tycker jag...............vi snackar orginalartister som : Uggla, Ledin, Strömstedt, Orup och för att inte tala om Hellström.......
    Vad har dessa gemensamt???? Jo, att de knappt kan sjunga alls, bortsett Hellström som DEFINITIVT inte kan sjunga!!! Verkligen bottenskrapet av sveriges artister, men det kanske finns en tanke bakom det................garderar de sig för att garanterat sjunga bättre än orginalet kanske?

• halstabletten

Sebbe är överskattad Jag tyckte att han lät riktigt illa idag, dock inte lika illa som Jens. & Marieme var bara platt

Annars har jag mest bara ros idag- Sibel, Ola, Elina, Jonah, Agnes, Måns- alla gjorde de bra framträdanden!! Och det var kul att se lite "annan" stil ifrån Sibel och Ola som tog sig an lite annat än de brukar göra.

• michiara

jag baaara äääälskar hellström

• Moster S

Jag gillar också Elina! Tycker hon är sjysst.
    Idag "hoppas" jag på att Jens och Måns sitter löst. Den sista vet jag inte riktigt...

• Pyff

Är det ingen mer än jag som stör sig fett på Agnes röst??? Det låter ju som om hon har polyper eller nåt!!! Jag fattar inte varför inte juryn ber henne sjunga rent!

• Moster S

Håller med dig, Puff, märker inte heller riktigt vad som är så speciellt. Hon hörs ju knappt ibland...

• Mell

Ååååååh, sötnosen Ola går ju bara från klarhet till klarhet för mig! :) Hörde ni hans underbara strof i inledningslåten? Han har ju en sån härligt mjuk och skön röst! :)

• Nikhita

Första gången jag såg IDOL ikväll.

Sibel var riktigt bra.
    Sebastian var riktigt dålig.
    Ola var överskattad. Blä..