• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Lillfrun

Tippar också på att Jens åker ut ikväll... Han som skulle visa vad han gick för?!
    Stod ju still och såg obehaglig ut.
    Gillade juryns kommentar om en surfare som var rädd för vattnet... Hi hi.

• Lillfrun

Agnes blir förresten bara bättre och bättre!

• Curlingmorsan

Finns det verkligen folk som tycker att tex Elina var sämre än Jens idag? Går det att vara sämre än vad han var????

• rödbetan

Om inte Jen såker ut idag ska jag sluta titta.. Hur tänker alla små fjortisar egentligen?

• Chio

Åker inte Jens ut idag så är det något som är fel!!

Sebastian och Agnes är klart bäst....

• magizmaka

Jag tror Elina hänger löst! Jens var inte heller någon solklar artist idag. Så fruktansvärt tråkig

• hailey

Sibel eller Agnes borde vinna, men jag tycker att Agnes borde välja låtar där hennes röst kommer fram bättre.

• universalwoman

Rolig tråd..
    Igentligen tycker jag att ingen på idol är någon igentligen talang, Jonah kan bli det om han "finslipas" :) Och Agnes röst är cool, men för svag/mesig. Dessutom kommer väl hon så långt bara för att hon ser bra ut. Trist..

Jens var ju riktigt pinsam idag, men det har han alltid varit! Hur kom han med till slutfinalen igentligen?? Stackarn..

Elina är väl den enda som känns äkta! Hon verkar ha fötterna på jorden, äkthet uppskattar jag, även om hon är ung vilket märks, så är hon ju bäst eftersom hon är mest äkta!!

• universalwoman

Å varför kan inte Agnes förmedla sig på scen? Hon lutar ju sig tillbaka på sitt utseende bara! trist..