• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • fenomena83

tjohoooo, va kul det ska bli att se alla discodansa runt... det är ju liksom inte nåns stil precis!!! speciellt sebastian måns å ola höhö... ser fram emot sebastians uppträdande åxå...
    ja elina har valt en tråkig låt men jag tror att det är bra för henne dock då ALLA känner igen den låten..
    ska bli intressant att se om agnes kan göra sig bra som disco-queen.. jag menar det gick ju inte sååå bra med "im so excited" (tycker jag iaf...)

jag tror på sibel å elina med det här temat faktiskt...

• fenomena83

ääähh jag skrev fel jag menar ju inte ola jag menar ju jonah .....
    kaffe tack...

• Thelonius

Jag gillar också Måns bäst men det kan ju bero på att jag känner honom. Skryt, skryt! Jag förstår bara inte varför de har stylat honom så fult, han var mycket sötare innan de kammade ner hans lugg.

• dexterswife

Sibel kommer göra den låten jättebra!
    Ser verkligen fram emot hur Sebastian kommer klara detta.

• destino

Jag tyckte också att dem har fixat Måns hår helt fel, hu är han inte lika gullig.
    Hade också velat se Sybel med annat stayling, tycker hon är sött men håret är tråkigt.
    Spänd också för att se hur et skall gå med disco kvällen!!!
    Kan tänka mig att Sebastian blir rolig att se...

• Leilani

Sibel skulle passa i uppklippt hår som är lite flikigt vid sidorna om ni fattar vad jag menar...
    Det skulle rama in ansiktet bättre än den långa skolflicksfrisyren...

• ming

Hon har bara ett konstigt hjärtformat huvud tycker jag. Sibel alltså.

• Muminmamman

Sibel är ju lookalike med Tomas DiLeva ju Är det bara jag som upptäck det? Ruggigt lika!!

• trollungar

vad ska dom sjunga ikväll?
    'jag hoppas,hoppas ,hoppas att den där trista JENS ÅKER UUUUUUUUT !!!!!!

• Loren

Muminmamman: Nepp, jag har också sagt samma... Di leva...hihi. kanske inte en komplimang direkt, men men...