• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • universalwoman

rosamoln, ja det är ju så!
    Vem kan påstå att utseende INTE säljer? Även om hon är otroligt tonsäker så känns det.. trist. En snygg förpackning liksom.. resten då? Nää så less på britney-typer och det kala kommersiella

• Jojo77

Nån mer än jag som inte vad så impad av Sibels koreografi. Hon dansade väl inte direkt utan stod och vaggade lite.

• Cheri

Fortfarande bara jag som upplever att Elina inte alls är sig själv utan den hon vill vara?

• Cheri

*rättar* är den hon skulle vilja vara...

• universalwoman

Ebbaebbasmamma Så känner jag med! Elina är så skön, jordnära på nåt sätt även om hennes unga ålder märks.

Cheri jo Aguilera är asgrym, men ingen äkthet. Precis som Agnes!

• Jefa

Jojjo
    Precis! När hon pratade om den verkade det vara en jätteavancerad dans, så jag tror många förväntade sig en del

• universalwoman

.. men sånt säljer!!

• rosamoln

universalwoman

Tycker inte ens att hon är tonsäker Oj, vad jag tjatar, men snälla, hon HÖRS JU INTE! Och det som hörs låter ju så illa!
    Tänk vad olika smak man kan ha med andra...

Skönt att de flesta håller med mig om sebastian i alla fall. Där har vi en vinnare

• universalwoman

Om sveriges fjortisar tar det lugnt med att rösta fram "smöris grabbarna" :) Så kan jag satsa hur mycket somhelst på att Agnes vinner allt! Jätteroligt för henne isf!

åå varför skriver jag här igentligen?... jag som inte gillar såpor! *L*