• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Jefa

Mell
    Okay, men då kanske man inte ska säga på ett sånt sätt....
    Jag står för att jag inte röstar, men då kan jag iofs inte klaga på beslutet heller...

• frulan

Agnes har ganska skön röst oxå, kom jag på att jag glömde skriva

• Jefa

Vaddå att hon skulle vinna på sitt utseende?! Det var det dummaste, hon är bland de som är allra bäst!

• universalwoman

halstabletten
    Jo visst kan hon sjunga, men hon har ju ingen äkthet, ingen somhelst "real feelin" på scen, i sina låtar! Ingen riktig grymhet (styrka i rösten) även om hon är duktig på att sätta toner! Äkthet och känsla i låtarna är viktigast av allt anser jag, men så lyssnar jag ju bara på solu också hihi... nu finns det ingen soul kvar på idol, bara "fjortis-pop" därför kommer nog Agnes att vinna.

• Mell

Jefa: Jag håller absolut med dig, om man inte röstar ska man kanske inte heller klaga på att alla andra röstar fel... :)

--------------------------------------------------------------------
    Sen tycker jag att det är märkligt att folk skriver att fjortisarna är pinsamma för att de inte har samma favoriter som en själv - men herregud - vem gjorde din åsikt till sanning? Varför måste folk vara pinsamma eller dumma eller tondöva bara för att de inte tycker som du?

• rosamoln

Universalwoman

"Jag kan sätta 10.000 på att Agnes vinner allt p.ga av hennes utseende. Endast! Trist.."

Äntligen någon som tycker som mig angående henne! Hade hon inte haft utseendet med sig, hade hon åkt rätt snabbt!

• universalwoman

soul ska det stå
    Agnes är som en ny Britney eller Augilera typ. Snygg men ingen känsla, ingen somhelst äkthet. Men det gillar människor tydligen! Så enjoy!

• rosamoln

Jag tycker inte att hon kan sjunga, tycker inte pojkvännen heller. Och nej, vi tycker inte lika om allt

• Cheri

Universal

Har du överhuvudtaget någonsin hört aguilera sjunga???? :-O

• Tumbling down

Sibel ska vinna tycker jag!!