• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Muminmamman

Loren: Man skulle be Roisin göra ett collage på DiLeva/Sibel... Då kan inte likheten undgå någon!

• Gäspan

men Jonah då...Jesus hade väl gott om tålamod?

• Julienne

?Jag tycker om när saker funkar och blir irriterad när någon 17?åring börjar flamsa. I såna lägen har jag lätt att dumförklara personer, kalla dem ?lilla gumman? och så.

Är det Sibel måntro som han retar sig på? Hon är väl 17?

• Muminmamman

Elina är väl också i den åldern va?

• Abigail

Heja Jonah!!!

Äh! Det är så klart man blir lite irriterad på tonåringar som flamsar runt när man försöker lära sig något? Har ingen varit med om det? Så klar det är ett plus! Han menar allvar med det han gör och är väldigt noggrann.

Appropå Jesus tålamod! Det håller jag med om. Men vem är fri från synd?

Om man tror på allt som aftonbladet skriver....då är man lite blåst tror jag, det är som HÄNT EXTRA... hehehe

• Mandolito

Håller med föregående talare!
    Jonah, mobbare eller ej så är ändå bäst av alla idoler! Vem skulle inte bli irriterad i hans situation. De som är med ska vara seriösa tycker jag!

Heja Jonah heja Jonah!

• trollungar

men vad ska dom sjunga ikväll???

• Ellie84

DISCO!!!

det är vad som står på tapeten ikväll har jag för mig

• TessK

Jonah är ju starkast musikaliskt och har enligt mig snyggast röst men attityden har jag svårt för..

Tycker der är dåligt med idoler denna omgången. Ola som åkt ut är ju jätte poppis bland 14åringar men han kommer troligtvis vara glömd om en halvtimma ungefär..

Annars gillar jag Agnes röst men ibland kan även hon ha lite svårt att hålla ton som de flesta andra i Idol har. Men det kan man jobba på..