• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • tahira

ååhh vad sebastian är snygg och helt klart bäst. Nä, agnes var inte bra idag..

• idiotblondinen

Jag förstår inte varför inte Agnes fick nån _konstruktiv_ kritik idag, för hon skulle kunna gjort det mycket bättre om hon inte använde sin "djupröst" i rocklåtarna. Tycker jag.

• kiie

Sebastian rockar som vanligt

Hoppas på att Siebl åker ut

• Pyff

Agnes suger ju så fett!!! Fattar inte vad juryn ser hos henne, annat än utseendet då....... Sjunger ju med 2 tennisbollar i halsen!!! Blä!

• maginari

Alla var helt suveräna. Men Sebastian, wow! Fattar inte hur man kan vara så bra!

• Mumu

Jag finner inte ord... När Sebastian sjöng Life on Mars så fick jag gåshud och tårar i ögonen.

Agnes var sämst ikväll, hon kan få åka nu. Men Jens eller Måns står väl på tur. Jens gjorde helt okej ifrån sig igen, killen börjar komma igång nu! Måns var också bra. Och Sibel i första låten och skaplig i andra, men hon ska ju sjunga så dramatiskt jämt...

Fan, vad svårt det börjar bli, de är ju riktigt bra allihopa! Men Agnes var verkligen kass idag.

• bustösen

fy fan va bäst sebastian är!!! jag är helt käär

tycker Jens är fruktansvärt dålig, Agnes hade inte rätt genre idag det märktes ju men hon är ju duktigare både som sångerska och på scen än vad Jens är så jag hoppas han åker ut. Måns är alldeles för mkt pojkband för min smak och Sibel är bara tråkig, jag gillar henne inte, kan inte sätta fingret på vad det är för fel.

• tahira

Ja, agnes verkade väldigt väldigt osäker. både på rösten + att hon flackade med blicken och "rockade" inte med kroppen..

• clinan

Juryn rosar Agnes enbart för att hon är juryns val. Det kvittar ju hur hon sjunger de berömmer ju henne ändå. Nä ut med henne.

• AxelArvid

Agnes låter så ansträngd när hon sjunger...som om hon har ett stort äpple i halsen