• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • halstabletten

...och hon är juryns val för att hpn håller världsklass.

• Michaela 83

tänk vad man tycker olika..Jag älskar Agnes röst och kan inte alls med Sebastian, tycker han är sååå kass Smaken är som baken..verkligen!

• clinan

det är ju tur att man tycker olika. hade varit lite enformigt annars.

• tahira

men agnes är väl inte snygg? har inte hon lite mulligt ansikte..?

• Mumu

Jag tycker _också_ att Agnes låter som att hon är tjock i halsen jämt! Och så har jag svårt att höra henne, jag tycker att musiken alltid överröstar henne.

Men däremot kan jag inte FÖRSTÅ att nån kan tycka att Sebastian var kass idag! Okej att man inte gillar honom, men WOW, hans framträdanden var ju odiskutabla idag. I varje fall det sista, det var... WOW.

• Mumu

Jag tycker Agnes är jättefin när hon är sminkad och stylad, men hon ser ut som en högstadieelev från åttiotalet när hon inte är det.

• Lörpa

tahira

mulligt ansikte?? nu reagerade jag hahaha, skulle hon inte kunna vara snygg även om hon har mullig ansikte?

jag tycker hon är söt och hon är en otrolig sångerska plus att hon är jäkligt ung och redan har den talangen men jag tror och hoppas Sebastian vinner

• Michaela 83

Jag satt och försökte amma engla-li som var DESPERAT så jag hörde ju inte alls sebastians andra framträdande..Fast jag har ALDRIG tyckat att han varit bra, men kanske jag missade nåt ikväll då?! Tydligen

• Cheri

Åh idag har Måns lyckats med någonting jag trodde var fullkomligt omöjligt.

Jag faktiskt önskade att det var Bono jag såg på, så jag åtminstone slapp plågas av MesMåns....

Jens... rock? Tillåt mig spyyyyyy hehe fy f*n va dålig han e

Sebastian e nå helt sjukt grym, iaf på Life on Mars