• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • idiotblondinen

Sebastian är en färdig artist som jag skulle kunna lyssna igenom både en skiva och en hel konsert med rakt av. Det visste jag redan från första början, så det är väl därför jag sympatiserat med dom andra mer när det gäller just tävlingen.

• ManaMi

HA HA nu såg jag att samma tjej kallade Agnes stor

• Jefa

Ha? Jag skulle gjort väldigt mycket för att få se ut som Agnes!

• halstabletten

Alec- Jag tycker inte att Sebastian sjunger DÅLIGT, men jag tycker inte att han har någon speciell karaktär på sin röst. jag tycker han låter som vem som helst som är bra på att sjunga. Slår man på radion och hör en ny röst med Sebastian så skulle jag iaf inte kunna säga att det var han...men skulle jag slå på och det var en låt med Tex Christina Aguilera så hör man ju det direkt.

Sedan är hans (enformiga) stil och ständiga plutande lite tröttsamt.

• ManaMi

Jag tycker oxå Sebastian är duktig men precis som halstabletten så tycker jag oxå att han är enformig att titta på alltid samma Mick Jagger-stil och sen har vi den där plutande munnen som i och för sig oxå är Mick Jagger men otroligt tjatigt att titta på

• Barbaskön

Alltså det här med Agnes och lite "mullig" i ansiktet. Ni måste komma ihåg att hon är bara 17 år, titta på bilder av er själva i den åldern. I alla fall så var jag som hon i den åldern - lite fyllig i kinderna. Med åren så förändras man och blir lite "mognare" i ansiktet och lite "tunnare" - SLÅ SLUTA skriva så jäkla mycket hur man ser ut. Har vi inte tillräckligt med tryck i samhället när det gäller utseende? I detta program så handlar det väl om hur man sjunger och framträder som artist!!!!!!

• Pyret82

"Nån" med vridet kropssideal? AGNES STOR?! ....Sjukaste jag hört på länge.

Tjejjen är endast 17år och REDAN grymt SNYGG och sjunger GALET BRA!

• Michaela 83

Hmmm...Agnes-Mullig? Stor?

Kan inte påstå att Sebastian sjunger dåligt, men jag kan inte med honom..hela hans stil, samma, samma, samma rörelser osv..Och som nån skrev att han inte hör hemma i just idol, kanske därför..för mig är han inte en idol..när jag tänker på idol tänker jag på poppiga snygga små..typ agnes
    Vem vet, kanske jag skulle gilla honom utanför idol?! Äh jag vet inte..

• Felicia6

Agnes STOR??
    Vad är då jag? Haha, elefant ggr 50?

Jag måste säga att sebastian var bra ikväll. Jag brukar inte gilla han, men han var bra ikväll.. Tycker alla höll hög ribba ikväll... alla utom Agnes.. Jag tycker inte att Agnes höll måttet denna gång tyvärr..