• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • idiotblondinen

Michaela 83: Jag har aldrig varit övertygad om Sebastian, men idag blev jag det. Ja, du missade verkligen nåt. Hans andra framträdande var alldeles fantastiskt sjukt bra. Jag fick välbehagsrysningar över hela kroppen. Fantastiskt!

• Cheri

psst.. den som säger att Sebastian e kass, vet inget om musik...

Att man inte gillar en typ av musikstil gör inte automatiskt att artisten är kass

• Jefa

Hoppas Sibel åker ikväll. Kan inte för nåt fatta hur hon kunde få så bra kommentarer? Hade aldrig orkat lyssna på en skiva med sån musik med henne!

Men jag vill så gärna höra Sebastian göra "My way"

• Kattii

Cheri: alla har väl rätt till en egen åsikt?

Jag fattar inte varför alla tycker Sebastian e så bra, tycker han e enformig och sjunger likadant hela tiden. Fast iofs tycker jag inte någon är speciellt bra det här året i Idol, om man jämför med förra året.

• Alec

Det är ju så att Life on Mars är en av de bästa låtar som, enligt mig, någonsin gjorts. Den är perfekt in i minsta detalj och att Sebastian lyckades så här väl är stort. Jag kan förstå honom, att han var rädd det skulle vem som helst ha varit om man tar på sig ansvaret som låten medför!

Sitter och lyssnar på Bowie just nu, bara för att njuta av låten för andra gången idag!

• Pyff

Jag har inte gillat Sebastian nåt vidare innan, men såg snabbreprisen ikväll och ATTANS va bra han va!!!! Försöker se hans framträdande på tv4.se nu, men skiten buffrar ju bara!
    Varför går inte Idol i repris förresten???? Är det nån som kan svara på det???

• tahira

SaCaNiTi
    nä, jag tycker inte att man kan vara snygg om man har lite mulligt aniskte. dessutom tycker jag inte att hon har snygg kropp heller, hon är liksom för stor..
    men alla tycker ju olika oc uppenbarligen tycker många att hon ser bra ut (kan inte förstå varför bara..)

• Barbaskön

Nä nu tror jag att Agnes hänger löst, rock var inte hennes gebit!

Men jag slutar aldrig förvånas - när sjutton kommer JENS åka ut. Han klappade ju igenom på balladen. Men han klarar väl sig ikväll igen.....

• idiotblondinen

Agnes för stor?

Jag springer o gömmer mig i garderoben...