• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Cheri

xxmeyaxx va tycker du?

Jag tycker att det bara är Simon som är ärlig o säger vad han tycker, Paula Abdul e ju bara för mesig hon ger ju bara ros!

• A73H

Är det sant? Jag är lite dålig på förnedringsTV...det är ju liksom inte helt ovanligt att mnniskor som mår dåligt söker kritik för att "bekräfta" vilka dåliga människor de är... Jag minns förra året - han som fick vara oublikuppvärmare vid ett tillfälle (som ärligt talat inte verkade ha alla bestick i lådan...) - honom var de jätteelaka mot - och han blev så himla ledsen!!! Det tycker jag är lite trist---lite urskiljning skulle jag allt vilja ha... Fast ändå sitter man där ocj´h tittar och skrattar och förfasar sig *skäms - känner mig som en hycklare*=)

• xxmeyaxx

Ja, verkligen..

det är så konstigt egentligen.. alla tjatar om att ärlighet varar längst,
    men så fort man är ärlig och säger sanningen, så accepteras inte det?

• A73H

Ärligt talat - själv behöver jag just nu en SKARP tillsägelse för min stavning!!! Finns det en "SEKRETERARJURY" som kan platta till mig lite?...=)

• Cheri

haha nej det accepteras inte, vad som accepteras däremot är skitsnack bakom ryggen ist

själv föredrar jag att höra vad folk VERKLIGEN tycker om mig

• A73H

Fast det är också ett underligt fenomen det där med att "säga sanningen". Nej, jag är inte alltid säker på att man måste göra det - men i ett sånt här TV program är det ju det som är grejen, så det säger jag inget om! Men i det verkliga livet (typ hemma på min gata i stan...) så kan det göra mig helt galen - folk som ser det som sin stora livsuppgift att vara "sanningssägare"!!!! Jag skulle väl oxå kunna vara det, men man måste alltid väga för o emot tycke jag! Folk måste ju få lov att vara som de är oxå...

• xxmeyaxx

Ärligt talat - jag sjunger. Jag har ställt upp i tävlingar hit och dit och vunnit priser.
    Skulle jag få träffa IDOL-juryn (hade planer på att åka på audition) så skulle jag lyssna
    på det som dom hade att säga mig. Dom jobbar inom musik, har jobbat inom musik i
    flera år och kommer fortsätta med det! Dom vet vad som krävs! Jag tycker att ärlighet
    varar längst. Får man höra ett negativt svar, synd.. men så är det.

• A73H

Cheri: Naturligtvis är skitsnack bakom ryggen 1000 gånger värre - jag menar mer att det ultimata vore om folk var lite mer toleranta mot varandra istället för att känna sig tvingade att berätta om varandras fel o brister... Men tråden skulle ju handla om Idol! Längtar redan tills imorgon!!!!!

• xxmeyaxx

kanske låter knäpp när jag säger sånt här, men det är min åsikt.

• Cheri

Fast A7, det beror på om man ber om en åsikt?

Ja, hoppas bara det är lite högre nivå på folk imorgon, kke iaf 1 person kan sjunga bra imorgon?

Svar på tråden Idol 2005