• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Angelica

tahira---> jag såg det. Tyckte det var intressant att se vad dom gamla Idolerna har för sig nu.

• Lejra

Mallamojs: om du klickar på länken så står det varför den är borta, men en länk vidare till en sida på telia med exakt samma info som tidigare bara att bilderna är borttagna eftersom tv4 har copyright på dem så nu är dom ersatta med tecknade bilder på jens istället.... så sidan är inte helt väck ännu tydligen...

• MallaMojs

mmm, jag kan läsa ...ville bara skriva att den ÄR väck!

• Lejra

just den ja, men sidan finns ju kvar under annan adress....

• MallaMojs

mm, ok, darling...i give up ! trodde den var väck helt å hållet...sorry, letade inte tillräckligt!

jag tror att om Jens vinner så vinner han för att svenska folket vill det, inte för att de som startar kampanjen vill det!

• rosamoln

Vad löjliga de är! Har t.om. tecknade bilder på Jens. Han och många av de andra deltagarna är ändå bortglamda snart, så de kan ju lägga sin energi på annat...

• dexterswife

Ny kväll nya tag!
    Det känns som att det är Sibels tema tycker jag.

• Julienne

Jag tror också det kommer gå skitbra för Sibel kväll! Rätt låter och rätt röst!