• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • ming

Noangel-> Haha, det har du ju rätt i!

• Greenmonster

Om jag orkade så skulle jag rösta på Jens bara för att han är så dålig. ALLA i Idol är dåliga. Det finns inte en enda bra låtskrivare bland dom eller en enda kreativa muskel i någon av dom. Kan lika gärna rösta på Jens. Han symboliserar dålig musik och det är det Idol går ut på.

• rosamoln

Tycker inte Idol symboliserar dålig musik. Alla har vi olika smak.

• millface

Eller så är allting en kupp av tv-bolaget för att vi ska få panik och ringa dubbelt så mycket på våra favisar så de inte åker ut...

• zandrisen

Nej, jag dör! Visste inte att det fanns en "räddaJensKampanj" för än nu när jag läst det Angelica skrivit... Jaha, det förklarar ju en hel del..! Jävla mysko sätt att "spela BMG ett spratt", nu tycker jag ju nästan synd om Jens. Inte så mycket så att jag röstar, men ändå...

• idiotblondinen

polyshop.se/raddajens/

Ok, det är synd om Jens på ett sätt... Men jag kan säga som såhär, att innan jag såg denna kampanjen så tyckte jag att Jens var tråkig och mesig. Nu tycker jag faktiskt att han är riktigt gullig. Vet inte hur jag ska ställa mig i denna frågan... Otroligt vilken genomslagskraft det har.

• Julienne

De som inte gillar IDOL, vare sig de hatar juryn eller bara inte tycker om deltagarna, kan väl ge f*n i programmet helt och hållet! Det finns faktiskt folk som följer programmet och är seriösa i sina röstningar och den här jädra kampanjen (som för övrigt var det barnsligaste jag läst på länge) FÖRSTÖR!!!!
    Den där dåren som Angelica haft kontakt med som hade lagt ut sidan Rädda Jens erkänner ju att han inte ens TITTAR på programmet. Det här är ju bara nåt konstigt sett för honom att hävda sig mot en högre makt, VÄLDIGT omoget är vad det är!!! Kan slå vad om att han inte är så speciellt gammal för mogna människor gör inte så här!

• Julienne

Sen undrar jag om nån vet vad kvällens program går ut på? De sjunger ju inte kärlekslåtarna förrän på fredag?

• Gäspan

Man ska få se intervjuer med de som har åkt ut.....