• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Veran

Nej fy vad ruttet! De förstör ju hela programmet .

• Lejra

har dom inte gått lite för långt nu??

• Neo

Tänk vad folk orkar engagera sig! Suck....

• Angelica

Nej men jösses, vad folk hittar på?!

• Angelica

Jag gick in på den andra sidan www.raddajens.tk/ och mailade iväg detta. Tycker det är så jävla taskigt gjort.

Kanske ni skulle tänka efter lite! Det finns en MÄNNISKA som hamnar i klistret av det ni gör. Varför skämma ut Jens på detta viset?! Att ni/du överhuvudtaget inte har förstånd nog att fatta att detta förmodligen sårar honom. Fruktansvärt nedrigt gjort.
    Skämmas skulle ni!!

Han blir framröstad som årets Idol och halva Sverige sitter o hånskrattar åt honom o klappar sig själv på axeln o tycker det är bra gjort. Bara för att snuva BMG på en rättvis o bättre artist.
    Är det månne avundsjukan som spelar ett spratt?

Må ni få vad ni förtjänar för er okänslighet...!

Angelica.

• Alec

Angelica: jag tror inte alls att det är avundsjuka. inte på långa vägar. och vad spelar det för roll egentligen? han har valt att vara med i programet vilket innebär att han blir en utsatt och offentlig person.

• Angelica

Alec--_> Nej men från det till att rösta fram honom till vinnare bara för att sätta dit BMG o Daniel Breithoktz är steget stort tycker jag. Han blir ju vinnare på fel grunder. Sätt dit BMG o gör tvkupp på annat sätt, utan att låta Jens tro att han är Sveriges nästa Idol.

• rosamoln

Alec

Att välja att vara en offentlig person, betyder inte att amn ska bli utsatt för mobbning. Kommer aldrig förstå varför man helst plöstligt har rätt att klanka ner på en människa för att denne råkar synas i TV. Det är ju fortfarande en MÄNNISKA.

Bra att du skrev Angelica. Tyvärr tror jag inte de bryr sig ett dugg. De som ordnat sidan var väl från Flashback? Det säger ju allt...

• Angelica

rosamoln---> Nej jag förväntar mig knappast svar men hoppas att dom läser, även om dom inte bryr sig...

• Justess

Jag blir beklämd. Så oerhört barnsligt, omoget, elakt... Ja, jag finner inga ord. Översittarfasoner, mobbare. Må vara att Jens inte är en av de bästa sångmässigt, men inte förtjänar han att bli hånad, gjord till åtlöje, kallad mespropp etc.

Jag blir så ledsen. Ni som tycker att detta är ok, skulle ni tycka att det var ok att era barn låtsas bli kompis med någon bara för att kunna snacka skit om och skratta bakom dennes rygg?