• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • snobben

Han är den enda som varierar sig, de andra står ju där och sjunger som de alltid gjort. de är bra för det men Sebastian har ju sin stil.

• Kattii

Cheri: Jag tycker att det är ett tecken på enkelspårighet, dålig fantasi. Det är ju meningen att man ska visa sin kapacitet som mångsidig artist, inte som en trallande egoist.

• Cheri

Kattii.. men det är ju inte siklta mot stjärnorna?? Där man ska efterapa andra artister?

• snobben

Nä, just det...man ska ju inte efterlikna andra artister utan göra låtarna till sin egen vilken Sebasian gör.

• Kattii

Cheri: Nu har du missuppfattat mig, syftet med idol är inte att få fram en kopia från en befintlig artist, utan en helt ny sorts artist som är kapabel till att sjunga praktiskt taget vad som helst, därför bör man va väldigt flexibel som artist vilket jag tycker att sebastian inte är. Jag anser att han bara är en dålig Mick Jagger kopia.

• Cheri

Katti, syftet med Idol är att få fram en internationell artist

Nu har jag inte tid o tjafsa om det här, smaken e som baken

God natt!

• universalwoman

Måste bara få säga att jag förstår vad Kattii tycker.
    Sebastian är så mycket "the ark" eller de här som gjorde låten "I'm electric"..
    Synt-pop liksom. Samma samma..
    Han har bra röst, absolut, men eftersom jag gillar soul mer är väl Agnes bäst kvar.
    Sibel är också bra, men för klen i rösten många gånger, hon skulle behöva mer djup i rösten.

• universalwoman

Å vad är detta med Sebastians jeans??
    Måste han ha så fula tajta jeans varje gång? Vad händer annars? Döör killen??
    *Våga ha andra jeans Sebastian!*