• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • snobben

ohh, nä, ingen kan förtjäna att åka ut mer än Jens. sebastian var grym som vanligt!

• Kattii

Vad är det som är så bra med Sebastian???
    jag fattar det bara inte, han borde åkt ut för längesen.

• Cheri

Varför tycker du det Kattii??

• Kattii

Cheri: Han har en bedrövlig attityd, och sjunger inte ens hälften så bra som folk verkar tycka. Och så är han så himla enformig, sjunger likadant hela tiden.

• Cheri

Han sjunger helt klockrent!

Vilka sjunger på olika sätt hela tiden då?

Man sjunger väl som man sjunger?

• kidA

jag tycker han är skitbra. om det är några som sjunger "likadant" hela tiden så tycker jag att det är Sibel o Agnes. fast jag gillar de oxå... för att de sjunger bra liksom..

• Cheri

fattar inte det där med att sjunga likadant hela tiden faktiskt

Man har väl en stil.. inte sjunger väl Bono som Madonna på lördagar, och som Axel Rose på söndagar?

• Kattii

Cheri: Han anpassar sig ju inte efter genren, utan sjunger jämt med samma stil, typ The Ark. Det var det jag menade. Dom andra har iaf lite variation.

• snobben

det handlar om att ha en personlig stil, det är det. Charm och karisma. det har Sebsatian. se på Håkan Hellström, hur bra är inte han? (tycker jag)

• Cheri

Kattii.. det är för att han är säker på vem han är och vad han vill köra, han gör allt till sitt eget och det visar ju bara på hur bra han e