• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Gäspan

Jag har röstat på Sarah!
    Jonah och Cindy kommer få så många andra röster...
    MEN Eddie ska ge sjutton i att sjunga en av mina favoritlåtar. Jag höll på att få den totalförstörd ikväll.
    och VEM STYLADE CINDY? En så sockersöt tjej hade nog behövt tonas ner lite snarare än tvärtom. Hon såg ut som en tuss med sockervadd i min teveruta!

• FlowerGirl

jonah var bäst idag.. gillar inte cindy.. hon "wailar" för mycket... bläää... hoppas hon inte blir som loren

• felicia6

Jag hejjar självklart på Jonah o Cindy. Tycker dom var överlägset bäst ikväll

• piffan

Jonah är självklar för mig...sen velar jag mellan Cindy o Sarah...Tror att Sarah dock har mer att ge än Cindy

• tingeling79

Jag har röstat på JONAH!!! Den mannen kan sjunga .. jiiiiiises

• Attol

Jag gillar inte Cindy..tyckte hon försökte likna Mariah Carey med handrörelserna.

Min Favve är Jonah och Jens överraskade stort

• Babette

JONAH får min röst ... Cindy är duktig .. men jag gillar inte henne, kan inte säga varför ...

• sisley

Satt och zappade framför tv:n och fastnade framför idol. Jag kände igen den där Jonah så mkt men visste inte varifrån tills han sa att han jobbade på ICA... Han jobbar ju i 'mitt' ICA nere på torget. Jag brukar handla av en blivande kändis. Wow!

(Ja, mitt liv är ganska så händelselöst!)

Svar på tråden Idol 2005