• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • ärtprinsessan

Dida, jaaa, hoppas det går bättre för Sibel i år.

Och den speedade spansksjungaren borde nog åkt ut på en gång. Å andra sidan tror jag vi får se mer av honom, han lär nog dyka upp i någon såpa snart.

• Gäspan

jag är senil idag...skulle bara skriva att jag förstår precis hur du känner det. Själv skyller jag på att det är barnen som vill se Idol...och så sitter jag som klistrad....

• Julienne

Dida, jag tycker också det var synd att svenska folket röstade ut henne förra året. Hon förtjänar verkligen första plats så duktig som hon är. Ska rösta på henne som vinnare i år! (Fast jag tyckte i och för sig Daniel var en värdig vinnar också förra året )

• snobben

Jag hoppas Sibel vinner hela skiten!!!

• nyponsoppa

Nu blir väl jag slaktad men vad jag inte förstår är att alla som kan "waila" verkar vara favoriter hos juryn. Jag förstår inte, tycker det bara jobbigt o lyssna på någon som wailar sig igenom en låt .... waila med måtta tycker jag. Darin från förra året är ett praktexempel.

• Gäspan

nyponsoppa; Håller faktiskt med dig! Speciellt illa tycker jag om tjejer som wailar sig igenom hela låtar, som nån slags Maria Carey-wannabe...Darin wailar ju också...men jag förlåter sååå mycket för hans vackra ögon...

• Mumu

Sällar mig till skaran som inte går igång på överdivet wailande! Vi är säkert fler...

• nyponsoppa

Skönt o höra att man inte är den enda som inte håller med "proffs juryn". En person som kan sjunga långa toner rent o klart blir jag hyperimponerad av, en som wailar sig förbi ser jag bara som en fuskis

Svar på tråden Idol 2005