• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • trollungar

ja det kan bli lite frö mycket wailande ibland.lagom är bäst!

• Jefa

ElleBelle
    Klart man är nyfiken! Tror nog alla i denna tråden gärna hade velat veta!

Vad är det han heter han killen vars mamma anmälde honom? Står helt still i huvudet!
    Han är väldigt duktig!

• Paincake

Jag hoppas också att Sibel vinner. Hon är liksom den självklara iår, tycker jag

• Peppa

Håller med om wailandet. Vill höra kraftfulla röster som sjunger med känsla och kan hålla tonen oavsett låt.

Darin klarar jag itne av, han nya låt är trallvänlig. Men ungen pallar jag inte med alls....
    och varför har de inte färgat håret och klippt det på Daniel än????

• Trolovade

Tycker inte om sibel alls! Hejar på Cindy.. =)

• ynklig

ElleBelle och Jefa: Caroline Ting hette hon visst. Dessutom var det inga "sexbilder". Inte värre än att visa sig i baddräkt om jag får säga så..

• ming

Ynklig->"På en av nakenbilderna poserar ?Idol?-deltagaren med en annan kvinna. En av dem är försedd med handklovar." och "På en annan bild slickar en av kvinnorna den andras bröstvårta" låter onekligen som sexbilder och inte "snälla" bilder. Eller du kanske har sett bilderna?

• ynklig

ming: jag har sett bilderna ja. de är två på alla bilderna, och visst har de handklovar, och visst är det så som du säger. MEN det är den andra som är naken. "idol"-deltagaren har kläder på sig hela tiden.. man ser lång väg att det är "en lek" eller vad man ska säga, och ingenting som har med porr eller liknande att göra. isåfall är det värre för hennes kompis skulle jag tycka.

antagligen beror det väl mycket på vem som tittar på bilderna. du kanske inte skulle bedöma dem så som jag, men nog tycker jag att det är väldigt överdrivet det som står i tidningarna.

• Peppa

Vad spelar det för roll om hon är med på sånna bilder? Tycker det är ballt

Svar på tråden Idol 2005