• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • fenomena83

men om ni inte gillar wailande, då gillar ni inte Sibel då? hon wailar ju som bara den.

själv tycker jag att det verka himla svårt att waila, så då borde dom ju va extra duktiga dom som gör det....? eller är jag helt ute å cyklar?

• Gäspan

fenomena83: Jag gillar wailande i små mängder - som förhöjning i en låt. Men jag gillar inte alla dessa unga r´n´b-brudar som wailar sig genom hela låtar...Så jag gillar Sibel - men med måtta...

• Mumu

...sen kan man ju gilla personligheten och rösten på en person jättemycket, även om den wailar. Bara det att man föredrar att folk sjunger utan att waila hela tiden!

• nyponsoppa

fenomena83;
    Jag kan själv inte sjunga så jag beundrar alla som ens kan ta 1 ton utan o låta som en stucken gris. Självklart tycker jag Sibel är duktig eftersom hon kan sjunga men jag gillar inte hennes sätt att sjunga, tror hon skulle komma långt på att tona ner wailandet lite..
    Eftersom jag inte kan sjunga så spekulerar jag bara nu men jag tror att man wailar just för att man inte orkar/kan hålla ut en lång ton.

• Phantera

Imorgon börjar det igen! HEEEELA veckan...eller vardagarna iaf!
    Fast jag missar på onsdag och fredag...jobbar då. Men jag lär spela in!

Heja Sibel!! Mfl...

• Phantera

SnutteNutte > Det du!

Nej...men 20 är det väl...som ovanstående skrivit...

• Pyff

Är det nu i veckan man ska ringa in och rösta fram finalisterna då eller? (såg ej förra säsongen så jag har ingen koll på hur det funkar )

• Amidalas Mamma

jag gillar sibel---men även den lilla sametjejen som tyvärr åkte ut..jag fattar inte varför

Svar på tråden Idol 2005