• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Cheri

Sebastian har ju valt en hitlåt i helt rätt tid, han är garanterad en plats i finalen.

Om Elina kan sätta Voice within så tror jag hon kan bli farlig, men jag tvivlar ändå på att hon gör det.
    Sen återstår James som jag tror knallar hem med Sebastian.

Men man har ju inte hört dom än

• maginari

Gaaah, Ola. Tycker han är helcharmig!

• Lejra

Tror åxå på Sebastian ikväll, vem som blir nummer två har jag ingen aning om men tror det blir antingen tjejen med rosa håret eller james...

• Love and Care

Sebastian har en otrolig röst och hans comeback efter hjärnsläppet var verkligen grym!
    Honom röstar jag på ikväll (om han gör bra ifrån sig förstås....) särskilt som han valt min absoluta favoritlåt för tillfället!

Vem jag mer hoppas på ikväll vet jag inte riktigt, men Elina har en underbar röst och en härlig utstrålning....

Sen får man ju se, många har man helt ändrat uppfattning om när de sjungit i de här kvalprogrammen.

• NoAngel

Heja SEBASTIAN!!

Den lilla godingen får göra bort sig bra mycket om jag INTE ska rösta på honom..*S*

• Mumu

Ormen pratar ni om ? Jag VET att Sebastian har massor av talang och en unik stil, men jag har ju så svårt för hans ormighet! Men jag hoppas att han kan omvända mig ikväll, för jag tror han förtjänar det.

• Linda1976

Liknar inte Sebastian sonen i Nip/tuck? Jo, det gör han bestämt!

• Theolin

Jag tycker Sibel är en av de absolut bästa sångerskorna i årets Idol.
    De som säger att hon inte kan sjunga är TONDÖVA.
    HEJA SIBEL, OLA & JONAH

Fenomena83: Det spelar väl ingen roll vilken juryn har som favorit. Det ju tittarna som bestämmer...
    Alla röstar ju på sina favoriter

• Cheri

Theolin, jag har absolut gehör och igår var Sibel inte bra

• Theolin

Jag sa inte att hon sjöng perfekt, Jag sa att " de som säger att hon inte kan sjunga är tondöva".
    Det var en otroligt svår sång hon sjöng igår.

Svar på tråden Idol 2005