• Anonym (cameltoe viewers)

Cameltoe

Långt ifrån alla har det självklart men ute på stan, på gymmet ja lite överallt har man sprungit på det.

Måste villigt erkänna att jag går igång på tjejer som går runt med cameltoe, nu till min fråga:

Är ni medvetna om att det syns så tydligt eller har ni ingen aning om det?

• Svar på tråden Cameltoe
  • Anonym (FlickaN)

Jag tror inte att det är något man går omkring med om man vet om det... för det är ju inte speciellt snyggt. rätt pinsamt kanske...
    Men man bör ju känna att man har det så... hmm svårt att veta...

• Anonym

Jag är medveten om det och jag tycker det ser hemskt ut! Men det beror på att jag blivit för tjock och byxorna blivit för små.

Men innan det blev så då, tyckte du om att gå så då?

Anonym skrev 2009-05-07 09:55:39 följande:
    Jag är medveten om det och jag tycker det ser hemskt ut! Men det beror på att jag blivit för tjock och byxorna blivit för små.
  • Koloratur

När jag har det är jag medveten om det - och eftersom jag tycker det är så råfult så pösar jag alltid till byxorna så det inte ska synas! Fattar inte riktigt varför det är upphetsande, är ju ett bevis på att byxorna antingen sitter väldigt illa eller är 80-talsinspirerade och svintajta :)

Haha, jag respekterar din syn på det men jag tycker det är super sexigt!
    Dom som inte rättar till det kanske gillar det då?

Koloratur skrev 2009-05-07 10:53:26 följande:
    När jag har det är jag medveten om det - och eftersom jag tycker det är så råfult så pösar jag alltid till byxorna så det inte ska synas! Fattar inte riktigt varför det är upphetsande, är ju ett bevis på att byxorna antingen sitter väldigt illa eller är 80-talsinspirerade och svintajta :)
  • Anonym
    Anonym (cameltoe viewers) skrev 2009-05-07 10:00:30 följande:
    Men innan det blev så då, tyckte du om att gå så då?
    Nej, jag har alltid tyckt det är obehagligt och fult.
  • Anonym

Det är otroligt fult .. Minns en lärare vi hade på lågstadiet & hon hade alltid kameltå & HAHA satans va fult ,lite småkomiskt det är..

• Anonym (My)

Åh, alla över 30 på friskis (jag överdriver, ja) har sådär och det är fult, jag vill inte se konturerna av andras könsorgan när jag tränar.
    Förstår inte varför så många, mer än hälften, envisas med att dra upp sina tajta träningsbyxor så högt.
    Mina byxor är tajta men sitter kvar utan att jag drar upp dom så högt.

Däremot kan jag tycka det är lite upphetsande när nakna människor har en äkta "cameltoe", fast bara på bild, i verkligheten vill jag inte veta.

• hundpuss

det har väl hänt ibland att man fått den effekten på gymmet, i de tighta byxorna , men jag har alltid en lång stor t-shirt ovanpå o då syns det inte. köper baggy-tshirts o har när jag tränar.

(just för att jag är medveten om att detta kan hända. och nej, det är inte sexigt).

Svar på tråden Cameltoe