• Anonym (cameltoe viewers)

Cameltoe

Långt ifrån alla har det självklart men ute på stan, på gymmet ja lite överallt har man sprungit på det.

Måste villigt erkänna att jag går igång på tjejer som går runt med cameltoe, nu till min fråga:

Är ni medvetna om att det syns så tydligt eller har ni ingen aning om det?

• Svar på tråden Cameltoe
  • Anonym (hihi)

Har alltid mörka träningsbyxor, tror inte att cameltoe syns lika mycket då om det syns på mig överhuvudtaget.
    Tror inte att killar tittar vad jag har mellan bena, dom tittar istället på mina bröst!

Nej du vi tittar på hela dig inklusive din tå, vet att många killar gör det!

Anonym (hihi) skrev 2009-05-08 14:30:50 följande:

Har alltid mörka träningsbyxor, tror inte att cameltoe syns lika mycket då om det syns på mig överhuvudtaget. Tror inte att killar tittar vad jag har mellan bena, dom tittar istället på mina bröst!

Oh, nu gjorde du ju mig sugen på riktigt!

Oki, ja nu tror jag dig.

Anonym (ehokej) skrev 2009-05-08 14:30:14 följande:

Varför skulle jag överdriva? Varje dag jag går ut ser jag till att ha tighta tunna tyger på mig, som jag drar upp lite extra. Jag vet att du tänker på synen av det nu.. och är jävligt nöjd.
  • Anonym

Får man fråga.. Hur gör ni då ni har shorts på Er? Drar ni upp dem extra långt då också??

• Anonym (ehokej)
    Anonym (cameltoe viewers) skrev 2009-05-08 14:34:03 följande:
    Oh, nu gjorde du ju mig sugen på riktigt! Oki, ja nu tror jag dig. Anonym (ehokej) skrev 2009-05-08 14:30:14 följande:
    Bra.

Så är du ute efter att skaffa en tjej med kameltå eller stirrar du bara? Vissa verkar tycka att vi som gillar att ha det är lite nasty.
  • Anonym (ehokej)
    Anonym skrev 2009-05-08 14:35:43 följande:
    Får man fråga.. Hur gör ni då ni har shorts på Er? Drar ni upp dem extra långt då också??
    Ja, vad skulle det vara för skillnad?
  • Anonym

Anonym (ehokej) skrev 2009-05-08 14:36:41 följande:

Ja, vad skulle det vara för skillnad?
    Nej jag bara undrade! Är ni inte rädda att "läpparna" ska kika fram om shortsen är extra...korta??

Absolut, självklar ska hon ha det!
    Jag älskar ju det!

Anonym (ehokej) skrev 2009-05-08 14:35:46 följande:

Bra. Så är du ute efter att skaffa en tjej med kameltå eller stirrar du bara? Vissa verkar tycka att vi som gillar att ha det är lite nasty.
  • Anonym (konfunderad)

Men är det där det som kallas cameltoe? Jag trodde att det var när typ sömmen skar in i mitten också om ni fattar. Så att det blev liksom kluvet dessutom. Har jag missförstått begreppet under så lång tid alltså? Tycker inte att det där är snyggt men iaf mindre pinsamt än om det skär in mitt fram också. Fy tusan vad fult det är!!!

• Anonym (ehokej)
    Anonym skrev 2009-05-08 14:38:00 följande:
    Anonym (ehokej) skrev 2009-05-08 14:36:41 följande: Nej jag bara undrade! Är ni inte rädda att "läpparna" ska kika fram om shortsen är extra...korta??
    SÅ korta shorts har man nästan aldrig, förutom på badstranden kanske ;)
Svar på tråden Cameltoe