• Anonym (cameltoe viewers)

Cameltoe

Långt ifrån alla har det självklart men ute på stan, på gymmet ja lite överallt har man sprungit på det.

Måste villigt erkänna att jag går igång på tjejer som går runt med cameltoe, nu till min fråga:

Är ni medvetna om att det syns så tydligt eller har ni ingen aning om det?

• Svar på tråden Cameltoe
  • Mandi74

Jag tycker det är fult, skulle aldrig få för mig att visa mig ute med en kameltå mellan benen.

bläää... {#lang_emotions_throwup}

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt

Haha, sköna ord ni lägger in!
    Ingen tycker det är snyggt eller sexigt men ändå så ser man det dagligen till min stora glädje naturligtvis.

• Anonym

Haha.. Kameltå..
    Det fulaste är ju när kjolen fatsnat mellan skinkorna!

• Thaleya

Anonym (cameltoe viewers) skrev 2009-05-08 14:18:19 följande:

Haha, sköna ord ni lägger in! Ingen tycker det är snyggt eller sexigt men ändå så ser man det dagligen till min stora glädje naturligtvis.
    haha ibland kan man väl inte rå för det, även om man kontrollerar flera gånger om dagen att det inte ser så där ut.
  • Anonym (ehokej)

Du vill höra att tjejer gillar att visa upp kameltån? Okej, här får du nåt att runka åt: Jag älskar när fok stirrar på min kameltå som dessutom är såååå skön! Sååå skönt när det tunna tyget skär in mellan blygdläpparna! Och jag är ju medveten om att folk stirrar men det gör mig tänd.

Nöjd?

Mycket, du har precis stillat min hunger!
    Skönt att du tycker om det.

Anonym (ehokej) skrev 2009-05-08 14:22:27 följande:

Du vill höra att tjejer gillar att visa upp kameltån? Okej, här får du nåt att runka åt: Jag älskar när fok stirrar på min kameltå som dessutom är såååå skön! Sååå skönt när det tunna tyget skär in mellan blygdläpparna! Och jag är ju medveten om att folk stirrar men det gör mig tänd. Nöjd?
  • Anonym (ehokej)
    Anonym (cameltoe viewers) skrev 2009-05-08 14:24:35 följande:
    Mycket, du har precis stillat min hunger! Skönt att du tycker om det. Anonym (ehokej) skrev 2009-05-08 14:22:27 följande:
    Det är det bästa jag vet. Jag går så varje dag, medvetet.

Vet du vad, nu tror jag att du överdriver men bara tanken på att det kan vara sant får mig att tro på det lite, tack för din syn på det hela.

Anonym (ehokej) skrev 2009-05-08 14:26:18 följande:

Det är det bästa jag vet. Jag går så varje dag, medvetet.
  • Anonym (Nono)

Tycker det är hemskt pinsamt de gånger man upptäckt att det skurit in på ett mycket ocharmigt sätt!!!!

• Anonym (ehokej)
    Anonym (cameltoe viewers) skrev 2009-05-08 14:27:41 följande:
    Vet du vad, nu tror jag att du överdriver men bara tanken på att det kan vara sant får mig att tro på det lite, tack för din syn på det hela. Anonym (ehokej) skrev 2009-05-08 14:26:18 följande:
    Varför skulle jag överdriva? Varje dag jag går ut ser jag till att ha tighta tunna tyger på mig, som jag drar upp lite extra. Jag vet att du tänker på synen av det nu.. och är jävligt nöjd.
Svar på tråden Cameltoe