• Anonym (cameltoe viewers)

Cameltoe

Långt ifrån alla har det självklart men ute på stan, på gymmet ja lite överallt har man sprungit på det.

Måste villigt erkänna att jag går igång på tjejer som går runt med cameltoe, nu till min fråga:

Är ni medvetna om att det syns så tydligt eller har ni ingen aning om det?

• Svar på tråden Cameltoe
  • engdahl

Självklart att man gillar en snygg cameltoe. Gillar man det kvinnliga könsorganet så är det väl läckert att "se" musen under tunt tyg också... ;)

Och personligen tittar jag både på rumpan och brösten och ansiktet och muttan och benen. Hela kvinnokroppen är ju underbar!

Åh, så ja!
    Jag hade inte kunnat beskrivit det bättre än vad du just har gjort, bra skrivet!

engdahl skrev 2009-05-31 20:04:38 följande:
    Självklart att man gillar en snygg cameltoe. Gillar man det kvinnliga könsorganet så är det väl läckert att "se" musen under tunt tyg också... ;) Och personligen tittar jag både på rumpan och brösten och ansiktet och muttan och benen. Hela kvinnokroppen är ju underbar!
  • engdahl

Tackar, tackar!

Ska rapportera om jag ser några läckra cameltoes i morgon, hehe.

HAha, ja gör det!

• Anonym (asg)

Ja det var en kameltå som heter duga!

• Quiet thoughts
    Anonym (asg) skrev 2009-05-31 23:16:19 följande:
    Ja det var en kameltå som heter duga!
    Anonym (hihi) skrev 2009-05-31 23:12:24 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-05-31 22:45:28 följande:
    mmm jättesexig

hihi

Ja mycket!
    Precis det som jag gillar, haha.

Nej det ska vara ett härligt streck där fram så som många har nu, så sexigt!

Quiet thoughts skrev 2009-05-31 23:33:36 följande:

mmm jättesexig hihi

Så otroligt inspirerande och otroligt sexigt, 2 härliga cameltoes på gymmet idag.
    Jag blir ju så härligt kåt!

Svar på tråden Cameltoe