• Anonym (cameltoe viewers)

Cameltoe

Långt ifrån alla har det självklart men ute på stan, på gymmet ja lite överallt har man sprungit på det.

Måste villigt erkänna att jag går igång på tjejer som går runt med cameltoe, nu till min fråga:

Är ni medvetna om att det syns så tydligt eller har ni ingen aning om det?

• Svar på tråden Cameltoe

Måste säga att skåror också är bra sexigt.
    När man ser skåran genom byxorna!

• lennartsdotter

Fullt medveten om det blir en cameltoe, det är obehagligt så det känns. En cameltoe tas bort i samma stund den uppstår. Händer dock inte så ofta eftersom mina kläder inte riktigt inbjuder till cameltoe-bildning. ;)

Tror du missar att ta bort den ibland,

lennartsdotter skrev 2009-06-15 17:13:59 följande:
    Fullt medveten om det blir en cameltoe, det är obehagligt så det känns. En cameltoe tas bort i samma stund den uppstår. Händer dock inte så ofta eftersom mina kläder inte riktigt inbjuder till cameltoe-bildning. ;)
  • Agdee

Anonym (cameltoe viewers) skrev 2009-05-08 21:02:00 följande:

Vi kan ju diskutera om det hur länge som ja.. vi lever. Inga andra som tycker det är sexigt?
    Jobbar som instruktör på ett gym...jobbar mycket med pilatesbollar...älskar att se när tjejerna ligger på bollarna med en ordentlig bullfitta och en najs cameltoe...

MUMS..

Ja då blir det dax att byta yrke efter man har läst ovan!
    Jag såg en sån härlig igår inne i sthlm.

• plast killen

när jag gick på gm förut så va skivstången mitt emot där man tränar låren ja man särar på benen i den maskinen och så va de en tjej som satt vid den maskinen och ja jag höll på att tappa skivstången över halsen så de va ingen bra idé att träna då... hehe

• Gelé Hallon

kameltå måste vara det mest osexiga som finns hos en kvinna. Fy fan alltså.

Ryser vid tanken...

• LitenKyckling

Fattar inte hur man kan gå runt med det utan att veta om det. Ofta ser man tanter med camel toe. Varför liksom? Det kan knappast vara bekvämt att ha byxorna uppe i armhålorna?

Klart dom vill visa lite.

• izzae

min tjej har cameltoe hela tiden och hon tycker de är roligt när folk kollar på den (även jag)
    hon har det på gymmet på krogen överallt i typ tights eller träningsbyxor hon kör utan
    trosor så den ska bli tydligare,

Svar på tråden Cameltoe