Inlägg från: cirkuspuman |Visa alla inlägg
  • cirkuspuman

-Syskonmaffian-

Underbara ungar skrev 2009-05-11 19:32:30 följande:
    Nu kan jag tittulera mig som FRU Malmsten
    Grattis! Vad kul gick allt bra?
    BooBoo skrev 2009-05-11 20:48:23 följande:
    GRATTIS Nästa år är det min tur Läbbigt. Så hur var bröllopet då. PLS TELL! Vi har planer på en trea.. Typ snart..   Morsan: Vill du jona?
    Spännande jag kanske kommer efter med en fyra till hösten
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • cirkuspuman
    BooBoo skrev 2009-05-12 11:01:17 följande:
    www.lifequalityproducts.se/cykelvagn-kidz-cab... en sån här har vi beställt. Det dyraste vi nånsin köpt, haha. Dyrare än volvon. Imorrn ska jag ringa bm o fixa tid Hoppas på en vårbebis. sanda Lycka till ikväll.
    Snygg vi kollade på den oxå innan vi köpte vår förra året men jag var för snål jätte smidigt när man kan ha den som vagn oxå ju!

Sandra: Lycka till!
  • cirkuspuman
    Underbara ungar skrev 2009-05-12 18:26:34 följande:
    Vi planerar en trea Slutade med piller 12 april o väntar nu på mensen....
    Vad kul lycka till! hoppas att mensen uteblir då
  • cirkuspuman
    Sanda skrev 2009-05-13 18:07:44 följande:
    Idag firar vi 3 års bröllopsdag Men vi firade det redan på nyår så idag händer det inget!
    Grattis
    BetongMorsa skrev 2009-05-13 18:59:26 följande:
    Greken prata ju om att jag skulle få typ 80 vet inte om han e ansluten till facket eller nått sånt heller. Tror du det hjälper om jag tar med mig Albin och pappret från fackets hemsida?? fegt o ta me karln jag vet men jag blir så mesig annars, vågar inte ifrågasätta
    Står det inte på ditt avtal vad du tjänar?
    Hoppas att det går bra iaf!

Jag har haft en disskusion med min chef på jobbet senaste veckan som nådde sin topp idag...snudd på att jag blev omplacerad jag har inga problem att uttrycka vad jag tycker och tänker, tyvärr blir det väl för mycket för en del men nu är det utrett!
  • cirkuspuman

Ja det är lite trist men jag stod upp för min kollega som blivit illa behandlad och jag anser mig inte alls ha gjort nåt fel så mig går det ingen nöd på

BM: Missade att skriva att jag hoppas att det går bra för din mamma!

• cirkuspuman
    BooBoo skrev 2009-05-20 12:44:44 följande:
    10.30 plockades spiralen ut.. VAD GÖR ALLA?
    Spännande

Här rensar och packar vi eller jag och Nelly iaf för de andra är på dagis!
    Nelly fick sin 1,5 års vaccination idag då hon har varit sjuk de tidigare tillfällena...tänkte att hon kan få vara hemma med mig och hjälpa till idag
    2 veckor kvar tills vi får nycklarna till huset....jag vill flytta NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • cirkuspuman
    Underbara ungar skrev 2009-05-20 21:36:36 följande:
    Ohh... En till som ska baka
    Har du missat det?

Här är vi alla hemma idag för engångs skull jag vet faktiskt inte när vi alla var lediga samtidigt sist
    Jag hoppas att vi kommer nånvart med packningen...det är så svårt att packa tycker jag även om man inte använder allt så intalar jag mig att jag gör det

Vad ska ni andra göra idag? Är ni lediga i morgon?
    Jag går på mitt helgpass i morgon och går av på söndag kväll kl 19 så det blir en lugn helg på denna fronten!
  • cirkuspuman
    timmerbacka skrev 2009-05-23 12:49:25 följande:
    Ja det är gött med välförtjänt semester efter att man slitit... Hade BIG planer för dagen...först skulle vi åke till min mormor o morfar, men sen ändrade vi oss och skulle åka till Slottskogen....sen ändrade vi oss o bestämde oss för att åka till en 4H gård efter att killarna sovit middag.. ..men efter 2 skedar på lunchen så spydde Linus...o nu vill han inte sova..grinig som !! ......börjar äntligen bli skönt väder ute...men vi vill inte åka någonstanns med griniga barn...brukar inte bli bra.
    Så där gjorde vår 8 åring oxå när Nova var c:a 5 månader....hon var stressad och hade fått magsår vi fick tyvärr ta bort henne.
    Jag tror precis som Jillsan att hon markerar att nåt är fel, hon har inte ont nånstans eller saknar uppmärksamhet?
    Katter som är sjuka har oxå en benägenhet att gömma sig fick vi höra av veterinären..
    Jag skulle inte vänta med att söka hjälp iaf om jag var du, om några veckor kanske det är försent...hoppas att ni hittar problemet och kan hjälpa henne!

Jag har jobbat hela dagen och är trött som sjutton nu...det blev ingen träning i morse så jag ska iväg nu och sedan bums i säng!

Sandra: vad duktig du är som orkar med allt!

Boo: Njut av lugnet
  • cirkuspuman
    frida27 skrev 2009-05-24 06:50:21 följande:
    Godmorgon tjejer!! Sitter o dricker kaffe. .Barnen leker. I morgon börjar min intensivutbildning! nervous. men jag ska fixa detta! Haft en bra helg annars...fixade nya pass till barnen igår..nemos var lite gammalt...romi hade inget.. (åker till spanien 21juni) timmer: mysigt med 4h gården.. varit där mkt eftersom ja bott i backa..inte lång från.. Jobbigt med vännen Boo och sjukt hur manipulativa folk kan va. Sanda: känner ni för o ses snart?? lovar att inte glömma er var så himla längesen!! 5 mån sen?!?!
    Lycka till i morgon! det kommer att gå galant ska du se
    BetongMorsa skrev 2009-05-24 10:23:36 följande:
    Välkommen Zaphy va kul med spanien frida vi kommer hem från paris dan innan ni åker. Lycka till med intensivkursen, vilken frihet med körkort! Jobbigt med katten timmer sådär gjorde våran hanne för drygt ett år sen. Men han var nog sjuk. Sprang till skogs för snart ett år sen, gick förmodligen o dog. De gör så har jag för mig skönt med sovmorgon uu! Ngr grav.symptom? hoppas allt löser sig med vännen Boo! Jag jobbade igår! Även om jag inte trodde att jag skulle jobba inom restaurang ever så trivs jag super. Alla e jättetrevliga och jag känner att jag lär mig snabbt. Förra lördan fick jag hjälpa alla, i torsdags tog jag 3 bord själv och igår 6 bord själv så det går framåt Idag ska vi slappa o nästa vecka e det full rulle! På tisdag ska jag o Albin till läkarn så vi får nån styrsel på min hud, den e läkt men inför framtiden o så. På onsdag ska jag till Skansen med Felicias klass, sen på kvällen är det kurs som gäller. Och på fredag åker jag o Albin till Stockholm! Barnvagn ska handlas, sen käka lunch, Gröna Lund och till sist räkfrossa
    Lycka till du med på kursen det låter spännande!
    Zaphy skrev 2009-05-24 07:11:08 följande:
    *kikar in* Kul och se fler med barn i samma ålder som mina! :) Kan man joina här kanske?
    Välkommen!
  • cirkuspuman
    UU: Jag har själv opererat bort tre cystor på min ena äggstock vid två tillfällen, de var ofarliga men jag hade ont i ljumskarna av dem..
    Doktorn sa att alla tjejer får cystor/blåsor under ägglossningen och att de sedan går ner igen...en del kan dock ta längre tid än andra att gå tillbaka (de väntade tre månader innan jag blev opererad)
    Idag har jag tyvärr bara en fungerande äggstock men det har ju inte varit några som helst problem på befruktningsfronten trots det

Jag håller alla tummar för er!!!!

Booboo: jag får hålla tummarna för er med då

BM: Hoppas att du blir bättre, förstår att det måste vara ett helvete! Skönt att du trivs på jobbet

Här är jag hemma och vabbar i morse....fick ringa till arbetsledningen kl 00.15 och be dem väcka nån som kunde jobba för mig idag
    Nova har feber och är snorig....Nelly fick sin 1,5 års vaccination för en vecka sedan så hon borde få feber nu men istället är det Nova och Noel som haft hög feber

Det regnar här så det är en perfekt dag att slappa på jag ska försöka packa medans Nova tittar på sin Barbie film
Svar på tråden -Syskonmaffian-