Inlägg från: cirkuspuman |Visa alla inlägg
  • cirkuspuman

-Syskonmaffian-

Igår kom vi knappt hem från förskolan innan febern steg på både Noel och Nelly nu har vi tre barn som har över 39 i feber...
    Jag funderar på om de kan ha fått tredagars febern ? svårt att veta men vi får se hur länge det håller i sig!
    Jag hade tänkt åka till Ikea idag och handla lite småplock och förvaringsbackar inför flytten men det får nog vänta tills i morgon alt om G skulle sluta tidigt så jag hinner åka dit ikväll!
    Dagen blir nog en lugn dag med febergnäll och soffmys, typiskt att det verkar blir så himla fint väder

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • cirkuspuman
    BetongMorsa skrev 2009-05-29 07:44:14 följande:
    Helluuu. Zaphy, ne det e ingen jag känner igen, tyvärr. Nu har man legat sjuk nästan hela veckan, känner mig inte helt hundra idag heller. Men äntligen har det blivit dags för Räkfrossan jag o Albin fick i julklapp vi åker om 3 timmar. Det blir Grönan, lite shopping och annat mys. Båten går mellan 19.30 o 22.30 så det blir seeent. Men what the heck. Farmor blir hemma med småtjejerna. Hoppas bara man orkar jobba imorrn. Har frusit o svettats inatt. jaja det märks. Ha en fin dag alla!
    Krya på dig! Hoppas att ni får en magisk kväll
  • cirkuspuman
    BetongMorsa skrev 2009-05-29 09:06:01 följande:
    Tack cirkus, ja vi hade ju verkligen tur med vädret iaf
    Ja det har ni jag har väntat på denna helg länge nu det ska bli fint ändå tills måndag!
    BooBoo skrev 2009-05-29 11:06:17 följande:
    Jahaja. Nu har vi fått lite magsjuka här hemma IGEN. För mig kommer det bak.Skönt. Jag mår inte illa eller så. Känner mig pigg. Vikke däremot har spytt. Sover nu. Barnen mår bra. Nu finns det snart bilder bilder på Villes nya frilla i bdb Segaskitnät! Nä nu ska jag o Ville ut o rasta vovven. Pum o daddio sover..
    Nej usch, stackars er!
    Ska kolla i din bdb   jag borde ta tag i min egen nån dag oxå
  • cirkuspuman
    BooBoo skrev 2009-05-29 18:46:53 följande:
    Well, jag o ungarna har mått toppen idag. Var bara imorse som jag var lite kass i magen. Viktor har legat o sovit hela dan. Börjar vakna till liv nu. Pum in bed. Ska natta Ville strax.. cirkuspuman De var fan på tiden att du ladda upp lite pics Det var en del du.. Nähä! Om man ska hyra en film ikväll..
    Ja jag har helt enkelt inte orkat ta tag i bdb alls sedan jag började jobba
    Jag är ju inte hemma lika mycket och kan fota barnen heller *s*  men några bilder har jag ju såklart liggandes
  • cirkuspuman
    Sanda skrev 2009-05-29 22:51:45 följande:
    imorgon blir det öland i 3 dar, ska bli störtskönt! bilder kommer sen!
    Ha det så kul ni verkar få kalas väder!

Vi fick sovmorgon idag eller JAG fick!
    Barnen vaknade inte förrens kl 07.10 och det har inte hänt en enda gång senaste åren...jag känner mig helt utvilad trots att alla barn vaknat i omgångar i natt, underbart!

Idag blir det fortsättning på packnings historien....trist att vara inne i detta fina väder men Gunnar och jag får nog turas om att vara ute med barnen
    Inget barn med feber än då länge utan alla är pigga - skönt!

Vad gör ni andra idag?
  • cirkuspuman
    BooBoo skrev 2009-05-31 14:05:43 följande:
    Grattis alla mammor Jag o ungarna har vart p å ghettot o firat mors dag. Vi kom hem för ett tag sen. Nu badar ungarna i poolen som Vikke fyllt på. Söta små bleka nakenfisar Själv ska jag baka en sockerkaka o vänta på lite gäster. Viktor fyller år idag. Heeeeela 29 år. Så det är mkt firande idag Hoppas ni alla får en bra dag i solen timmer For the first time? Mysigt! Här läste vi om Vanten igår Skönt när ni får komma igång med habiliterningen sen Näähä! Baka en liten mjölkfri sockerkaka kankse Hej hopp!
    Grattis till Viktor (då är han och jag lika stora nu )
  • cirkuspuman
    Zaphy skrev 2009-06-03 08:41:20 följande:
    Spännande tider! :) Hoppas att det snart är små bebisar på g för er då! :) Jag har en kompis som fått barn för 2 månader sedan och min man vill väldigt gärna ha en till bebis nu.. farligt att se andra bebisar! ;) Jag skulle också kunna tänka mig ett till barn, men då vill jag flytta ifrån den här lägenheten först och slippa vara gravid :P Vi bor i en 4:a nu och det funkar bra. Men vi bor på 2:a våningen och har syskonvagnen uppe i lägenheten, och hissen här går sönder titt som tätt så ibland blir det väldigt bökigt att komma ut. Så nu vill jag flytta härifrån! Vill kunna gå ut utan att behöva oroa sig för att fastna med pojkarna i hissen.
    Det låter inte kul stackare! Hoppas att ni hittar nåt nytt snart då
    Förstår att din sambo blir bebis sugen när han ser de små jag är likadan men inte min sambo *S*
    BooBoo skrev 2009-06-03 11:32:46 följande:
    Tjena pullor Ja jag hoppas oxo på ett plus. Ett till mig o ett till dig morsan Lilla Puppilur sover. Hon ville så gärna följa med Ville in på dagis imorse. Måste fan skaffa inskolningspapper nu. Om två veckor börjar familjens sommarlov. HÄRLGT!! I hela två månader ska vi njuta. Hoppas på ett underbart väder med mkt bad o glass och kankse en FL-dejt zaphy Men åååh va jobbigt. Fy bubblan för lgh o hissar. Kan ju inte vara kul o släpa på syskonvagnen.
    Skönt med sommarlov här börjar sommarlovet oxå där nånstans dock så är det mest för barnen eftersom G och jag endast kommer att vara lediga en vecka tillsammans och under den veckan försöka göra så mycket vi hinner på nya huset.
    Jag och barnen åkte till nya huset i morse och har varit där hela dagen.....idag fixade vi deras lekrum så de ska kunna leka där när vi river kök/målar/tapetserar och snickrar...
    Vi är alla förkylda och hängiga men just nu finns ingen tid att vila (för mig alltså) barnen har sovit middag alla tre idag men jag fick passa på att riva ner kakel istället så det blir en tidig kväll för mig ikväll!
  • cirkuspuman

Grattis till Felicia och Ville

Här sitter jag i vårt halvtomma hus och lyssnar på när Griver ner resterande delar av köket...vi har rivit i tre dagar och nu äntligen börjar det se tomt ut!
    Jag vet inte hur vi ska hinna få upp ett nytt kök tills nästa helg men G tror sig hinna allt utom golvet så jag hoppas på det allt är inhandlat och står i garaget!

Borde sussa snart för det är jobb som gäller hela helgen!

Ha en toppen helg tjejer

• cirkuspuman
    BM: Vad kul att köra studenter kan väl både vara kul och drygt förstås
    Håller tummarna att du ska få köra litera xtra i sommar!

Timmer: Hoppas att ni får en skön semester

Jag får mer och mer panik över vårt kök det är fortfarande bara stommarna som är uppe och vi ska flytta på lördag...G är ju där och jobbar hela kvällarna men allt tar så mycket mer tid än vi trodde!
    Jag har nån variant av inombords stress tror jag...dessvärre verkar den påverka mig negativt för jag är som en trasa just nu....skit trött konstant och glömmer saker hela tiden, jag känner mig som ett flum 24-7 liksom
    Det ska bli så skönt när allt detta är avklarat och allt runt omkring är klart!
    Jag brukar bli positivt påverkad av stress och få massor gjort på kort tid men som det är nu så orkar jag inte mer än att ta hand om barnen jätte konstigt..
  • cirkuspuman
    BetongMorsa skrev 2009-06-08 18:58:36 följande:
    Aldrig kört studenter förr men när vi åkte (för 5 år sen) va det bara en kort tur, hoppas på det då tråkigt att det går trögt med köket. Känner mig oxå flummig o glömsk, igår visste jag inte ens vad knogarna hette haha, va tvungen o fråga Albin; Du va heter de här knölarna
    Vi åkte i c:a 1 timme, runt runt i centrum och skrek/sjöng som aldrig förr  

Ja det är skönt att veta att jag inte är ensam det kanske är nån period i livet och inte stress *s*
Svar på tråden -Syskonmaffian-