Zaphy skrev 2009-06-03 08:41:20 följande:
Spännande tider! :) Hoppas att det snart är små bebisar på g för er då! :) Jag har en kompis som fått barn för 2 månader sedan och min man vill väldigt gärna ha en till bebis nu.. farligt att se andra bebisar! ;) Jag skulle också kunna tänka mig ett till barn, men då vill jag flytta ifrån den här lägenheten först och slippa vara gravid :P Vi bor i en 4:a nu och det funkar bra. Men vi bor på 2:a våningen och har syskonvagnen uppe i lägenheten, och hissen här går sönder titt som tätt så ibland blir det väldigt bökigt att komma ut. Så nu vill jag flytta härifrån! Vill kunna gå ut utan att behöva oroa sig för att fastna med pojkarna i hissen.
Det låter inte kul

stackare! Hoppas att ni hittar nåt nytt snart då
Förstår att din sambo blir bebis sugen när han ser de små

jag är likadan men inte min sambo *S*
BooBoo skrev 2009-06-03 11:32:46 följande:
Tjena pullor Ja jag hoppas oxo på ett plus. Ett till mig o ett till dig morsan Lilla Puppilur sover. Hon ville så gärna följa med Ville in på dagis imorse. Måste fan skaffa inskolningspapper nu. Om två veckor börjar familjens sommarlov. HÄRLGT!! I hela två månader ska vi njuta. Hoppas på ett underbart väder med mkt bad o glass och kankse en
FL-dejt zaphy Men åååh va jobbigt. Fy bubblan för lgh o hissar. Kan ju inte vara kul o släpa på syskonvagnen.
Skönt med sommarlov

här börjar sommarlovet oxå där nånstans dock så är det mest för barnen eftersom G och jag endast kommer att vara lediga en vecka tillsammans och under den veckan försöka göra så mycket vi hinner på nya huset.
Jag och barnen åkte till nya huset i morse och har varit där hela dagen.....idag fixade vi deras lekrum så de ska kunna leka där när vi river kök/målar/tapetserar och snickrar...
Vi är alla förkylda och hängiga men just nu finns ingen tid att vila (för mig alltså) barnen har sovit middag alla tre idag men jag fick passa på att riva ner kakel istället så det blir en tidig kväll för mig ikväll!