Sanda skrev 2009-07-06 22:50:48 följande:
cirkus; vi har provat den en gång men som du säger var det värdelöst, nu kör vi med boxar och tvillingkort. jag gick på semester idag. jobbar en del då och då men för det mesta är vi hemma. förutom 4 dagar nästa vecka då vi är i strömstad. Vi slipar och river och tvättar för fullt här hemma, kommer nog bli snyggt när de är klart, bilder kommer Håller alla tummar och tår för blivande 3 barns mammor Börjar era stora visa intresse för att åka hem och leka eller ta hem barn och leka, alltså utan mamma och pappa? Adrian vill det så gärna men ingen annan av de vi umgås med verkar vara mogna för det! Lite synd! Behöver ju bara va en timme eller så, spännande för dom att få prova sina vingar lite grann
Vi har dessvärre digitaltv via bredbandet och då har man ju inget kort till boxen

annars hade vi oxå gjort så för att slippa allt strul!
Nu hittade jag en gammal Philips sändare/mottagare som funkar behjälpligt men dessvärre slår den ut bredbandet

jag ska ta med barnen och åka iväg till Netonnet och kolla på en annan idag!
Hittade en på nätet som verkar lovande då den sänder på en annan frekvens än alla andra trådlösa enheter och det borde ju hjälpa!
Noel har inte visat intresse av att leka själv hos kompisar men däremot har vi lämnat Nova hos kompisar några gånger och hon tycker att det är kul att vara iväg utan mamma
Nu har ju inte barnen några kompisar här i krokarna ännu tyvärr men å andra sidan så leker de väldigt bra tillsammans alla tre så jag hoppas att de klarar sig med varandra tills det är dax för skola och nya vänner

BetongMorsa skrev 2009-07-06 23:07:09 följande:
Jag tror ni får det kanonfint cirkus. hur gick det med den nedbrända lekstugan och så då? Ja vi (jag ) vill se bilder....albin kör på här hemma på kvällarna för fullt! Ja hoppas massor på plus nu Vi funderar på att åka till Egypten (eller något annat varmt o inte för dyrt land ) över jul om det går o få tag på resor. en barndomskompis jobbar på resebyrå så hon skulle hjälpa mig o kolla. det blir tjejernas julklapp isf...och jag e superglad att linda släpper felicia trots lov
Tack

Jo det blir nog fint till slut men vi har minst ett år framför oss innan allt kommer att kännas ok och jag är sååå otålig och vill ha allt klart nu
Egypten är ju underbart

vi kommer nog att åka till våren igen!
Dessvärre så är det ju inte så varmt där runt jul då det är vinter även där men å andra sidan kanske det är skönt för dig med soleksem om solen inte är så stark
Särskilt billigt är det ju inte heller men det beror ju på vad man jämför med

mat osv kostar ungefär samma som i Sverige beroende på vart man vill äta såklart
Ja lycka till med plussen Boo och BM

missade att skriva det igår men jag håller tummarna för er!
Nova och jag hade en dialog i morse:
Nova: "mamma, varför har du ingen bh på natten?"
Jag: "för att det inte är skönt att sova med bh"
Nova: "ja och sen blir ju inte tuttarna så smutsiga på natten heller"
Hon trodde att man har bh för att tuttarna inte ska bli smutsiga

barn är för härliga!