• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • KikiBoo

Morsan
    Vi planerade aldrig Ville o Puma. Alltså, vi ville ju ha barn men vi försökte ju inte pricka in äl o så. Blir det så blir det sa vi. Och så blev det. Men jag vet inte om det blev på första försöket. Men vi fick iaf inte vänta länge på plus.
    Vi kanske måste sexa mer Vi har väl kankse inte vart så där jäteaktiva o pippat som kaniner. Har prickat in äl-dagarna iaf.
    Men näääh!!
    Nya tag!! Mera sex

• Zaphy

Nej jag tror inte heller på att planera barnen för mycket.. eller vad man säger..
    Båda mina pojkar är oplanerade faktiskt. Men jag tror allt att jag o min man passar väldigt bra på det där planet. Fick lillkillen bara efter EN gång utan kondom. Helt galet när jag tänker på det..

När ni ändå är inne på ämnet sex.. är det någon här som tappat lusten lite?
    Nu ska jag bli väldigt ärlig och öppen här.. men för mig känns det som att jag har rätt bra med lust kvar, men känner ingen större lust för min man :( Varför blir det så?

• BetongMorsa

Båda tjejerna är planerade, mkt sexande kring äl och det tog sig på första försöket båda gångerna. Så jag har smått höga förhoppningar

Men ja lusten ja, vart sämre med det sen barnen. Om jag "tvingar" mig själv o sexa mer så ökar lusten men om sexandet minskar minskar lusten drastiskt. Känns som att man skulle klara sig utan sex ibland även om sexet e smått fantastiskt när det väl smäller till

vilket sexigt inlägg höhö

• Zaphy
    BetongMorsa skrev 2009-07-09 20:18:16 följande:
    Båda tjejerna är planerade, mkt sexande kring äl och det tog sig på första försöket båda gångerna. Så jag har smått höga förhoppningar Men ja lusten ja, vart sämre med det sen barnen. Om jag "tvingar" mig själv o sexa mer så ökar lusten men om sexandet minskar minskar lusten drastiskt. Känns som att man skulle klara sig utan sex ibland även om sexet e smått fantastiskt när det väl smäller till vilket sexigt inlägg höhö
    Hahaha.. Ja jag förstår vad du menar.
    Det är lustigt det där. När man väl har sex så är det jätte skönt, men innan så känner jag oftast inte för det alls.
    Jag känner också många gånger att jag skulle klara mig utan det.
    Men det är väl också för att man har så fullt upp nu och man lägger ner mycket tid och energi på barnen.
  • BetongMorsa

Jo barnen e rätt energikrävande Tilda e inne i en riktig gnällperiod, allt e fel enligt henne. Och Nike e trotsig o härlig men ändå glad nästan jämt

MIn förkylning ger inte med sig. Jag va tvungen o tacka nej till jobb mån o tis, känns sådär. Nästa pass e på lördag. om bara värsta snoret ger med sig och hostan går det nog bra!

• KikiBoo

Ja helt ärligt så har jag totalt noll sug Men när man väl ligger där o har sex så är det jue fantastiskt
    Men nog fan har lusten minskat rejält My poor man!

• Sanda

hej tjejer!

jaså sexsnack! jag är som ni!

jag kan bli kåt men kan lika gärna fixa det själv så att säga men som ni säger när man väl har sexet så är det ju fantastiskt, så vet inte vad dilemmat är egentligen, men som tur är så är inte min man sextokig heller så vi är lika dåliga bägge två
    tror det är som med allt annat! Det hinns inte med helt enkelt! plus att man nog har blivit mindre spontan, man är mer praktiskt lagd efter man fått barnen!

Zaphy; på lördag åker jag ner till alingsås, ska på möhippa ska till parken

• KikiBoo

På Öland. Då jävlar ska vi sexa överallt

Men.. tänk om jag har jättesvårt för o bli på tjocken nu då.. Tänk om kopparspiralen ställt till det för mig.. Oooooh noooo!! Fast näääh! Sånna dumma tankar.

• BetongMorsa

Dumma tankar påverkar jättemkt boo...ajabaja!
    Det e klart ni fixar det!

Vi har halvbpkat semestern nu iaf. Probably Egypten över jul.
    Cirkus du som e berest, är det lätt o bli magsjuk där? Har hört historier från båda sidor så att säga. Och om jag e preggo där med känns de exta känsligt liksom.
    Eller man kanske kan vaccinera sig

• Zaphy
    Sanda skrev 2009-07-09 22:39:35 följande:
    hej tjejer! jaså sexsnack! jag är som ni! jag kan bli kåt men kan lika gärna fixa det själv så att säga men som ni säger när man väl har sexet så är det ju fantastiskt, så vet inte vad dilemmat är egentligen, men som tur är så är inte min man sextokig heller så vi är lika dåliga bägge två tror det är som med allt annat! Det hinns inte med helt enkelt! plus att man nog har blivit mindre spontan, man är mer praktiskt lagd efter man fått barnen! Zaphy; på lördag åker jag ner till alingsås, ska på möhippa ska till parken
    Haha, kul, då kommer jag kolla efter dig i parken på lördag ;)
    Är det Alingsås parken eller Nolhaga parken?
    Hoppas ni får något bättre väder än idag!
    Snacka om att vädret kan vända. Först tokvarmt och nu kommer allt vatten i världen forsande ner. ;)

Jag sitter här vid datorn och lyssnar på Michael Jackson.. så underbara låtar!! Heal the world.. den är grymt bra!
    Var det något mer än mig som såg minnesstunden för honom på tv?
    Jag lyckades pricka in mensen nån dag innan så jag började storgråta när alla barn kom in på scenen. ;) Kära nån vad känslig man kan vara ibland..
Svar på tråden -Syskonmaffian-