• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • Sanda

heeeeeeej girls!

var på möhippa igår, skitkul! Blev full för en gångs skull hehe.

Imorgon åker vi till Strömstad! Håll nu tummarna för oss att det blir bättre väder!

• KikiBoo

Hey ladies!
    Stop i Linköping hos syrran min. Mat o kaffe. Snart åker vi vidare till Öland

Ja här blir det ingen sterilisering. Viktor vill inte och han vill INTE att jag ska göra det heller..

Kul med möhippa sanda

Här blev det aldrig nån hippa  

• cirkuspuman
    BooBoo skrev 2009-07-12 08:40:44 följande:
    Äh! Fan! Jag har mens.. Nu är den igng igen. Så jväla muppigt..  Nja.. Godmorgon! Idag .. Ikväll åker vi till Öland. Ungarna sover i husbilen. Don't worry, dom sover i sina bilbarnstolar   Skönast att åka på natten.. Och idag blir vi av med tre kattungar. Igr lämna vi över en till grannen. En ska svägerskan ha, den får hon efter öland. Och en behller vi. Den svarta. Deru timmer Nu får du följa han i bdb
    Vad tråkigt med mens men kanske skönt att kunna ta ett glas vin i husvagnen nu under semestern?
    BetongMorsa skrev 2009-07-12 10:13:04 följande:
    Albin ska oxå sterilisera sig efter denna bebis Ja man e ju liite rädd för magsjukan....hehe. Men jag ska ringa en vaccinationscentral i veckan o fråga lite
    Underbara ungar skrev 2009-07-11 16:13:45 följande:
    Ser att ni skriver om sex Det är totalt överskattat just nu Sen vi fick barn ska vi va glada om det blir en gång varannan vecka... Det är ett rent under att jag blivit gravid med Enya och pyret i magen... Men det har tagit sig DIREKT! Så ni säger at lusten ökar om man har sex ofta?? Får väl prova det sen.... En av oss kommer att sterilisera sig efter denna bebis, mest troligt gubben eftersom han fyller 40 i mars nästa år Lusten ska ju öka dramatiskt utan preventivmedel har jag hört...
    Vi pratade om sterilisering för c:a 2 år sedan men ingen av oss vill så det blir nog inget av det, vi vill ju båda ha fler barn även om vi inte vill ha bebis just nu
    Jag har ju min spiral nu som får sitta ett tag till, den funkar faktiskt bra nu även om biverkningarna var jobbiga i början.
    Sanda skrev 2009-07-12 18:55:15 följande:
    heeeeeeej girls! var på möhippa igår, skitkul! Blev full för en gångs skull hehe. Imorgon åker vi till Strömstad! Håll nu tummarna för oss att det blir bättre väder!
    Kul med möhippa!   Ha en skön semester nu
    BooBoo skrev 2009-07-12 22:46:14 följande:
    Hey ladies! Stop i Linköping hos syrran min. Mat o kaffe. Snart åker vi vidare till Öland Ja här blir det ingen sterilisering. Viktor vill inte och han vill INTE att jag ska göra det heller.. Kul med möhippa sanda Här blev det aldrig nån hippa  
    Hoppas att ni får en bra semester ni med och att resan ner gick bra

Idag börjar G jobba igen....en veckas gemensam semester får vi hålla tillgodo med i år skulle hellre ha honom hemma hela sommaren men vi får ha en lång skön semester nästa år istället!
    Idag kommer min bror hit och stannar hela veckan, det ska bli jätte kul!
    Vi får se vad vi hittar på....Noel vaknade ju med feber igår så vi får se hur pigg han är idag, kanske vi tar en sväng till Skansen annars nu när solen skiner så fint
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Sanda

booboo; oj varför ingen hippa?

Adrians tand som han slog i blev aldeles grå igår Fått tid till tandis på fredag, åker ju på semester nu men dom tyckte var ok att vänta eftersom han inte har ont.

• tresmåfina

Heej!! O jag måste som vanligt börja med att säga förlåt att jag aldrig är inne längre!
    Har hänt lite här ser jag iaf nya pres bilder & visa endast? que?
    Iaf här är det VAB som gäller idag. Två små febriga barn o Nemo har ont i halsen så det blir en trip till VC sen.

Nemo ska också till tandläkaren i morgon. Han ramlade ju o slog ut tanden i Spanien men det ser fint ut där o det läkte fort under men man måste ändå alltid kolla så att det inte blir ngt med tanden som ska komma senare..
    Roligt med "bror besök "Cirkus! Saknar min också. Han har ju sommarlov o allt o kunde varit här o myst med oss men dom är på bilsemester i Frankrike.

Nu ska jag fixa frukost.

• cirkuspuman
    Sanda skrev 2009-07-13 07:59:22 följande:
    booboo; oj varför ingen hippa? Adrians tand som han slog i blev aldeles grå igår Fått tid till tandis på fredag, åker ju på semester nu men dom tyckte var ok att vänta eftersom han inte har ont.
    Oj då! Noel slog ju sönder munnen i våras och hans ena framtand dog då den är oxå grå/beige men han har inte ont och de behövde inte dra ut den men det kan tydligen bli inflammation under tanden så vi måste hålla koll på den tills han tappar den
    Hoppas att det går bra för Adrian oxå
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • KikiBoo

Hej hej!
    I Mönsterås nu. Mste in på apotek. Glömde min allerginässpray hemma Surt!!
    Vi övernattade i Oskarshamn.
    Ugarna är duktiga. Vi sjöng massa igår. Puma applåderar o säger bla bla (bra bra) och mer mer

Jomenvisst Nu kan jag jue njuta av ett glas vin.. Och baka barn

Ja två ville helt plötsligt inte vara med på nån möhippa. Bara för att syrran till bruden inte kunde vara med. Syrran som sa upp kontakten med mig o en annan kompis. Vet inte om jag berättat om det..
    Och en skulle jobba.. 
    MEN.. Vi fick jue oxo veta hippan alldlens försent. Hade man fått veta kankse ett halvår i förväg så hade man kunnat planera lite bättre..

Nu ska ja stänga ner datorn.. Skakigt o skriva

Later

• BetongMorsa

Är det en grabbgrej o slå i tänderna

Börjar äntligen bli frisk nu iaf, igår kom smaken tillbaka äntligen

Jobbar ikväll, imorrn, tors, lör, mån och tis. Sen e jag ledig resten av nästa vecka. Men skönt o få in pengar

Hoppas era barn blir friska från feber och halsont!

Tråkigt att det inte blev nån hippa Boo, ha så kul på Öland!

Ha så kul i Strömstad oxå sandra, kul att du hade kul på hippan!

Jag har faktiskt aldrig varit på nån....lite tråkigt. Men men....får väl hoppas att nån ordnar en åt mig om ngr år

• tresmåfina

Kul booBoo

Morsan, ja det verkar vara så

Har en liten fråga ang tillfällig föräldrarpenning om nån vet hur det funkar? Eg skulle barnen vara hos min pappa idag då dagmamman har semester. Hur funkar vab då? Blir jag utan ersättning idag då fast jag får 100% avdrag från jobbet?

Svar på tråden -Syskonmaffian-