• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • KikiBoo
    Zaphy skrev 2009-07-10 09:47:04 följande:
    Haha, kul, då kommer jag kolla efter dig i parken på lördag ;) Är det Alingsås parken eller Nolhaga parken? Hoppas ni får något bättre väder än idag! Snacka om att vädret kan vända. Först tokvarmt och nu kommer allt vatten i världen forsande ner. ;) Jag sitter här vid datorn och lyssnar på Michael Jackson.. så underbara låtar!! Heal the world.. den är grymt bra! Var det något mer än mig som såg minnesstunden för honom på tv? Jag lyckades pricka in mensen nån dag innan så jag började storgråta när alla barn kom in på scenen. ;) Kära nån vad känslig man kan vara ibland..
    Jag satt o kollade frn 14 till 01.30 på MJ.
    Oooh vad jag bölade Fan!! I miss him!! Har vart ett stort fan i 20år. Och är fortfarande såklart. Har alla skivor förutom off the wall. Har några låtar från den skivan.
  • Zaphy
    BooBoo skrev 2009-07-10 12:01:15 följande:
    Jag satt o kollade frn 14 till 01.30 på MJ. Oooh vad jag bölade Fan!! I miss him!! Har vart ett stort fan i 20år. Och är fortfarande såklart. Har alla skivor förutom off the wall. Har några låtar från den skivan.
    Ja det är riktigt sorgligt att han inte lever längre! :(
    Det känns så overkligt tycker jag att han är borta. Kommer nog ta ett bra tag innan man fattar det riktigt.
    I miss him too! Han var nog en av dom finaste människorna som finns på denna jord, rent personlighetsmässigt.

Vad hittar ni på nu när det är regnigt och ruskigt ute?
  • BetongMorsa

Hmm...negativt har iof inte bim förrns onsdag men ändå...man kanske e skengravid trots allt *suck*

• Underbara ungar

Ser att ni skriver om sex

Det är totalt överskattat just nu Sen vi fick barn ska vi va glada om det blir en gång varannan vecka... Det är ett rent under att jag blivit gravid med Enya och pyret i magen... Men det har tagit sig DIREKT!

Så ni säger at lusten ökar om man har sex ofta??
    Får väl prova det sen.... En av oss kommer att sterilisera sig efter denna bebis, mest troligt gubben eftersom han fyller 40 i mars nästa år
    Lusten ska ju öka dramatiskt utan preventivmedel har jag hört...

Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824 * Bebis i magen BF 100116
  • KikiBoo

Alltså.. jag har typ ingen mens idag. Tredje dan. Sambon sa att man kan jue blöda lite fast man är gravid.. Men inte fan kan jag väl vara gravid

• cirkuspuman

Hej svejs!

Jag är så dålig på att logga in här nuförtiden ska bli bättre!

BM och Boo: Jag håller fortf tummarna
    Boo: Man kan ju ha sk nidblödningar första veckorna så det finns nog fortf hopp...har du testat?

Zaphy: När det ruskigt ute så man inte vill gå ut brukar vi måla, dega, lägga pärlplattor, bygga kojor.....ja massa pyssel inomhus helt enkelt även en perfekt dag att introducera barnen i tvätt och städ

Här har det varit full rulle hela helgen då min kompis är här med sin man och två kids
    Nu ska jag sova efter en härlig kväll med givande diskussioner, god mat och underbart sällskap!

God natt

• cirkuspuman

Sist in och först ut

God morgon!

Här vaknade Noel kl 04.55 då var han såå himla gnällig och trotsig, stod i hallen och vägrade komma in till oss när han väl kom och lade sig så var han stekhet....feber, typiskt!
    5 min senare kommer Nelly in och är minst lika gnällig, även hon har feber...typiskt nu när vi har besök och allt, hoppas att deras barn klarar sig nu!
    De är iofs oxå förkylda så det kanske är dem vi fått det av från första början

Jag är såå himla trött nu...2,5 tim sömn känns lite väl lite även om det faktiskt är värt det!
    G sover nu så jag ska lägga mig när våra vänner åker hem igen efter lunch

BM: Du frågade om Egypten och magsjuka, jag vaccinerade mig mot HepatitA (som man kan få via maten), HepatitB (som man kan få via blod tex om man hamnar på sjukhus osv) sedan tog jag magvaccin mot kolera (Dukoral lr nåt hette det) och den skyddade bara upp till c:a 30% sa de på UAS men jag tyckte det var lika bra
    Jag klarade mig peppar peppar från magsjuka de gånger vi åkt men de flesta av de vi pratade med på hotellet blev magsjuka i nån form.
    Första gången vi åkte var vi väldigt noga med vad vi åt (bara varm mat som tillagas när man beställer, inga buffeér eller kött) och vart vi åt men nu sista gången åt vi faktiskt överallt utan att jag blev sjuk men dock har min syster insjuknat två gånger trots att vi ätit samma mat så det beror nog mycket på hur känslig mage man har?!
    Handsprit är oerhört viktigt för Egyptiska pengar är en stor smitthärd, de är mycket smutsiga och äckliga
    Alltså det låter jätte dumt när jag förklarar men jag älskar Egypten och uppmanar alla som inte varit där att åka men jag själv skulle inte ta med mina barn när de är så små dock främst eftersom både Noel och Nelly stoppar allt i munnen och garanterat skulle få magsjuka.
    Kolla på barnsemester.se eller kanske här inne, det bör ju vara några som har åkt till Egypten med små barn och kan ge er tips på vad man ska tänka på ?!

• KikiBoo

Äh! Fan! Jag har mens.. Nu är den igng igen. Så jväla muppigt..  Nja..

Godmorgon!
    Idag .. Ikväll åker vi till Öland. Ungarna sover i husbilen. Don't worry, dom sover i sina bilbarnstolar   Skönast att åka på natten..
    Och idag blir vi av med tre kattungar. Igr lämna vi över en till grannen. En ska svägerskan ha, den får hon efter öland. Och en behller vi. Den svarta. Deru timmer Nu får du följa han i bdb

• BetongMorsa

Albin ska oxå sterilisera sig efter denna bebis

Ja man e ju liite rädd för magsjukan....hehe. Men jag ska ringa en vaccinationscentral i veckan o fråga lite

Svar på tråden -Syskonmaffian-