• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • KikiBoo

Hey hey!!

Kvar i Linköping. Jag o syrran har vart på en liten shoppingrunda. På jakt efter en fin klänning. Ska på bröllop den 31.a . Gaywedding
    O mina assholes till vänner ska ha hippa för vännen nu på lördag o har inte sagt nåt till mig.
    Jag som var så shysst o samlade ihop alla så vi kunde planera ihop. Men vi kom inte fram till nåt. Eller dom som nu har fixat hippa satt tysta o stirrade rakt ut i luften när vi planerade. Dom där två alltså..
    Nääh sorry.. Ska inte tjattra om detta nu. Blir bara så bitter... Vilka vänner man har.

Snart åker vi iaf hem till lilla Sala. Ska käka lite lunch först..

• BetongMorsa

Drygt Boo
    Vet hur det känns. När jag gick i mvc mammagrupp när jag va preggo me tilda blev det så att vi alla inom grppen fick barn inom loppet av 2 veckor ungefär.

Och när det va dags för ettårskalas kom jag på den brajta iden att alla kommer slåss om dagar för kalas o det blir dyrt me presenter så vi kör knytis o alla tar me varsitt paket så byter vi. Jo alla va me på idèn men puckona la detta födelsedagsfirande i veckan när alla visste att jag jobbade! Tack o bock för den liksom....men men.

• KikiBoo

Riktigt vidrigt gjort!!
    Jag är som tur va inte ensam om att inte få en sk inbjudan. Två till rör det sig om..
    Jag har god lust o höra av mig.. Vart vänner i tio år. Och bete sig så här..
    Man ser jue vilka som är ens riktiga vänner,,

Nåja.. Nyss tagit ett badstopp i Hjälmaresund. Eller ja.. Viktor bada. Jag är sån badkruka.
    Vi är väl hemma om en timme. Längtar!!

• Underbara ungar
    BetongMorsa skrev 2009-07-17 10:39:02 följande:
    Kul med semester Timmer...Va fan e inte du trött vid den där tiden? I början på mina grav. har jag sovit vid 7 på kvällen hahaJa helg Frida och jobb för oss som roar er vanliga arbetare på helgen heheJobbade igår och det vart rätt sent, åkte hem vid 1.Idag e det fredag o det lär bli ännu senare nu hehe...men det e det värt...jag gillar när lönen kommer Nu ska jag hoppa in i duschen så inte håret blir heelt kaiko
    Ne, den värsta tröttheten är borta nu... Däremot kan jag sitta o nästan nicka till på jobbet strax innan fyra
    Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824 * Bebis i magen BF 100116
  • Sanda

booboo; men fy då jag hade varit så jävla piss! Det här med möhippor innebär bara trubbel, inte varit med på någon där det inte blivit massa tjat och gnäll och missundsamhet, och sen när själva bröllopet är blir det dålig stämmning för att det varit massa tjafs kring möhippan. Det är väl vi tjejer som inte kan sammarbeta så bra eller nåt

Daftö was greeeeeeeejt! Bilder på FB!

• KikiBoo

Ja nog känns de som att det kommer bli lite dålig stämning på brölloppet nu.. Nåja!  Enda jag oroar mig över nu är klädseln. What to wear

Ni har laddat upp sååååå mkt bilder. Har typ en 200 som jag inte tittat på Jaiks!  Sega dator.

Hller själv på att ladda upp nu. Tar sin lilla tid..

• tresmåfina

Utslänga hemifrån idag igen Håller ju på o små renoverar här hemma.. I natt fick vi sova i köket allihop. Dagen fördrev vi i Backa hos min storasyster m familj  o sen gick vi med dom till Liseberg o hade skoj Nemo premiär åkte Flumride ensam med kusin Nathaniel, dom hade så roligt och sen vann jag 2 kilo Toblerone. Gav såklart mer än hälften till den gravida i sällskapet. Hihi superhemlis men storasyster är (har två pojkar sedan innan 12 och 1 år gamla)
     Nu är golvläggaren här om en halvtimma o dax för oss att dra iväg igen o fördriva tiden. Lek o bus kanske? SKÖNT när allt är klart!
    Fina bilder ni lagt ut !

~Nemo♥ född 051229 & Romeo♥ född 070826~
  • BetongMorsa

Hello brudar nu har jag jobbat en del och jag e himla mör...men skönt när lönen kommer

Åh e Ellan gravid Frida? Va kul
    Vad renoverar ni för nått?

Vart sent på jobbet igår, vi har ett mkt struligt par som sover på hotellet. De "glömmer" skriva på notor (a.k.a. springnota), skriver fel rumsnummer på notan, "tappar" rumsnycklar ja you name it...men men

Jättefina bilder sandra vilken rolig lekplats ni hade på campingen!

Hoppas bröllopet blir kul ändå Boo....men tråkigt med beteendet som sagt.

Skönt att värsta tröttheten lagt sig UU.

Nä baka va det. Äntligen kommer vi iväg till nya grannarna tingeling

• KikiBoo

Mensen är slut.. Ja, det har den vart i några dar nu. Så bakandet är i full gång igen. Jag HOPPAS på ett plus nu. It's now or never. Blir det inget nu så .. Så.. För, jag vll gärna ha en trea innan vi gifter oss. Vill ha alla samlade..
    Tredje gången gillt då

Kul med renovering Frida   I know the feeling, hehe..
    Sov på soffan inatt.. Tog ut sängen från vardagsrumemt igår. Satte dit rn soffa som vi lånat av syrran min. Passar inte alls, men det får gå.
    Sovrummet är inte klart än, men snart så. Får nog upp sängen idag.
    Drygt o leva i detta byggkaos. Men nu har iaf ungarna varsitt rum. Så de ärjag glad för
    Kul med preggosyrran

• Sanda

Åhhh e Ellan gravid! Vad skoj!! Gratta när du fått tillåtelse att berätta hihi!

Jag har jobbat nu e jag ledig ett tag! Jobbar kväll på onsdag och dag på lördag och söndag men i övrigt ledig, imorgon åker krister till sina barndomskompisar och de ska ut och fiska och öla till på tisdag. Vet inte exakt vad vi hittar på barnen och jag! Synd du inte är hemma Frida! Försöker väl hälsa på nån kompis eller göra nåt annat kul! Jo en sak som vi ska göra är att måla gipsfigurer, mamma hade sparat sen vi var små och har gjutit några till barnen imorgon.

På lördag ska jag på tjejgrillkväll hos en granne och nästa torsdag ska jag på slussens pensionat och lyssna på cookie´n´beans. Vet ni vilka de är? De är stortsköna!

Svar på tråden -Syskonmaffian-