• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • Sanda

booboo; precis så är det med Adrian, han lägger inte orden i rätt ordning men han blir bättre och bättre för varje dag!

• tresmåfina

Hej idag vabbar jag så då finns det lite tid till FL igen
    Var på Liseberg igår..som ni säkert redan vet. Verkligen en lyckad dag. Så himla fina barn vi har
    Schlagerns missade jag. Var hemma hos en kompis o skulle äta middag o se den men vi började prata om livet istället o då var schalgern helt plötsligt över hihi..men vi hade hemskt trevligt..

Roligt att höra om brorsan Boo! Och kul med Ville

Nu ska jag ta tillfället i akt och städa!

• KikiBoo

Tjingeling damer!

Ja nå schlager blev det inte för mig. Boxern är paj{#lang_emotions_cry} Jag kollade på en film ist i min ensamhet.
    Men rätt låt vann nog.   Har hört Norges bidrag. Väldigt söt liten grabb.

Igår var vi o grattade Vikkes syster, min svägerska, barnens faster 27 år. Hipp hipp.
    Jag sa till Ville att faster fyller år o att vi ska åka o fira henne. På en gång sa han att han INTE ville ha nå tårta.
    Mkt trevligt var det igår.

Jag somnade efter 18 igår. Så jävla trött. 6.30 vaknade ungarna. Jag kände att jag lätt kunde sova mer. Vilket jag gjorde. Runt 7.30 körde vikke upp mig.. *gäsp*

Idag då. Få se om Kicki kommer på besök med dottern Klara.
    En fika med en vän blir det oxo.
    Skönt att Vikke är ledig idag, kan man fika utan kids i lugn o ro.
    Viktor har tagit ut semester hela denna vecka. Hans bror kommer på ons. Sen åker dom iväg på en liten rosttripp..

Kul med liseberg Frida
    Dom små kottsen får krya på sig.

härligt med de nya jobbet morsan

• timmerbacka

Jag har varit på personalmöte ikväll..kom hem helt mosig i huvvet vid 20....
    EN fördel för MIG är att jag fick igenom min vilja om placeringen på skolan i höst - jag slipper springa runt i alla klasserna som resurs. Jag valde mellan 3 klasser och jag fick mitt "första val"...en klass där de är gravt funktionshindrade. TVÅ av FEM går att "nå" via taktil beröring, känslor, sinnesövningar..de har ingen som helst 2 vägs kommunikation. De andra 3 är kommunikation till en viss del, mest en vägskommunikation. Vi säger nåt till dom i hopp om att de förstår.
    Det jobbiga med dessa elever är att de är tunga...så nu måste jag bygga biceps i sommar
    Nä då...det finns liftar och andra hjälpmedel, men lite mer styrka i armar o rygg behöver jag allt.
    NU har jag bestämt mig för att va kvar på skolan........Som kommunen "ska lägga ner"...får jag det andra jobbet (hon har inte ringt än) så skiter jag i det..

1 juni 2010 går kontraktet ut i våra lokaler. Vi "ska" tydligen in i en annan byggnad säger dom, men de som sitter på budgeten vill inte släppa ifrån sig pengarna för  att rusta upp det nya stället så vi kan komma in där. Så det är en jävla soppa..

Hej hopp...nu ska jag softa till slutet av Pretty Woman på kanal 9...

timmerbacka.blogspot.com/ .....Linus 2005 - Mijo 2007
  • KikiBoo

hejsan!

What a day.
    Vi har målat klart huset. Svärmor har tapetserat. Viktor ha byggt sandlåda. Fiskar har flyttat in

O jag har ringt tandläkarn idag. Fick en tid den 16.e juni har jag för mig. Har inte vart hos tandläkarn på kankse 10 år.. sssch!
    Så det kan nog behövas en koll.

Sen har jag bytt lösen på bloggen IGEN.
    Det händer grejjer här.
    Min vän ha skaffat en karl. (vart ett par i ett år nu) Han är ond. Manipulerar henne som fan. Hon har nu sagt upp bekantskapen med sin syster och med mig plus fler vänner. (det är såklarthans om fått henne att göra de) Fick ett sms idag. Igår va allt bra mellan oss.
    På tisdag ska vi, alla vänner o respektive gå dit o slå ner karln. Eller nä de ska vi inte. Men vi ska banka vett i vännen.
    Jag blir så arg o frustrerad.
    Han är fejk rakt igenom. Man vet inget om honom. Finns inga uppgifter.
    Nåväl.. detta va en kort historia. Jag vill då inte att han ska läsa min blogg. That's why.

timmer
    Härligt med jobbet

• cirkuspuman
    BooBoo skrev 2009-05-20 12:44:44 följande:
    10.30 plockades spiralen ut.. VAD GÖR ALLA?
    Spännande

Här rensar och packar vi eller jag och Nelly iaf för de andra är på dagis!
    Nelly fick sin 1,5 års vaccination idag då hon har varit sjuk de tidigare tillfällena...tänkte att hon kan få vara hemma med mig och hjälpa till idag
    2 veckor kvar tills vi får nycklarna till huset....jag vill flytta NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • timmerbacka
    10.30 plockades spiralen ut..VAD GÖR ALLA?
    Jag har varit hemma med mig själv idag..huvvevärk. Men nu är det ok igen.
    cirkuspuman skrev 2009-05-20 12:57:24 följande:
    Spännande Här rensar och packar vi eller jag och Nelly iaf för de andra är på dagis!Nelly fick sin 1,5 års vaccination idag då hon har varit sjuk de tidigare tillfällena...tänkte att hon kan få vara hemma med mig och hjälpa till idag 2 veckor kvar tills vi får nycklarna till huset....jag vill flytta NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    spännande!!
    timmerbacka.blogspot.com/ .....Linus 2005 - Mijo 2007
  • Underbara ungar
    10.30 plockades spiralen ut..VAD GÖR ALLA?
    Ohh... En till som ska baka
    Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824
  • cirkuspuman
    Underbara ungar skrev 2009-05-20 21:36:36 följande:
    Ohh... En till som ska baka
    Har du missat det?

Här är vi alla hemma idag för engångs skull jag vet faktiskt inte när vi alla var lediga samtidigt sist
    Jag hoppas att vi kommer nånvart med packningen...det är så svårt att packa tycker jag även om man inte använder allt så intalar jag mig att jag gör det

Vad ska ni andra göra idag? Är ni lediga i morgon?
    Jag går på mitt helgpass i morgon och går av på söndag kväll kl 19 så det blir en lugn helg på denna fronten!
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden -Syskonmaffian-