• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • KikiBoo

Då var man solo igen då. Karln gick nyss ut och tog en öl med två vänner.
    Ungarna sover. Puma somna runt 19 och Ville 19.30. Det tog en timme o lägga han ikväll. Men vi gav oss inte. Vikke hade god lust.
    Han ville somna i vår säng..

Nu önskar jag att vi hade kanaler. Ooooh! Irriterande{#lang_emotions_yell}

Karln hade iaf att trevligt på sin tripp.

Jag och ungarna åkte ut till kussarna idag. Sol o fint. Lek o bus.

sanda
    Inget nytt. Syrran hennes tror att hon kan nå henne snart. Hon är helt blind. Vi får se på tis. Om syrran får träffa henne själv eller om vi så ska kidnappa henne o snacka vett i damen.
    Det blir nog bra tillslut. Får vi hoppas. Man slänger inte bara bort nio års vänskap..

Jahapp.. Nähäpp.. Vad ska man hitt på nu då..?

• cirkuspuman
    timmerbacka skrev 2009-05-23 12:49:25 följande:
    Ja det är gött med välförtjänt semester efter att man slitit... Hade BIG planer för dagen...först skulle vi åke till min mormor o morfar, men sen ändrade vi oss och skulle åka till Slottskogen....sen ändrade vi oss o bestämde oss för att åka till en 4H gård efter att killarna sovit middag.. ..men efter 2 skedar på lunchen så spydde Linus...o nu vill han inte sova..grinig som !! ......börjar äntligen bli skönt väder ute...men vi vill inte åka någonstanns med griniga barn...brukar inte bli bra.
    Så där gjorde vår 8 åring oxå när Nova var c:a 5 månader....hon var stressad och hade fått magsår vi fick tyvärr ta bort henne.
    Jag tror precis som Jillsan att hon markerar att nåt är fel, hon har inte ont nånstans eller saknar uppmärksamhet?
    Katter som är sjuka har oxå en benägenhet att gömma sig fick vi höra av veterinären..
    Jag skulle inte vänta med att söka hjälp iaf om jag var du, om några veckor kanske det är försent...hoppas att ni hittar problemet och kan hjälpa henne!

Jag har jobbat hela dagen och är trött som sjutton nu...det blev ingen träning i morse så jag ska iväg nu och sedan bums i säng!

Sandra: vad duktig du är som orkar med allt!

Boo: Njut av lugnet
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • tresmåfina

Godmorgon tjejer!!

Sitter o dricker kaffe. .Barnen leker.

I morgon börjar min intensivutbildning! nervous. men jag ska fixa detta!

Haft en bra helg annars...fixade nya pass till barnen igår..nemos var lite gammalt...romi hade inget.. (åker till spanien 21juni)

timmer: mysigt med 4h gården.. varit där mkt eftersom ja bott i backa..inte lång från..

Jobbigt med vännen Boo och sjukt hur manipulativa folk kan va.

Sanda: känner ni för o ses snart?? lovar att inte glömma er var så himla längesen!! 5 mån sen?!?!

• Zaphy

*kikar in*

Kul och se fler med barn i samma ålder som mina! :)
    Kan man joina här kanske?

• tresmåfina

Zaphy: selfklarish! välkommen! vilka är ni?

• Underbara ungar

Vilken sovmorgon familjen Malmsten fick Vi VÄCKTE båda barnen vid 8!!!

Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824
  • BetongMorsa

Välkommen Zaphy

va kul med spanien frida vi kommer hem från paris dan innan ni åker.
    Lycka till med intensivkursen, vilken frihet med körkort!

Jobbigt med katten timmer sådär gjorde våran hanne för drygt ett år sen. Men han var nog sjuk. Sprang till skogs för snart ett år sen, gick förmodligen o dog. De gör så har jag för mig

skönt med sovmorgon uu! Ngr grav.symptom?

hoppas allt löser sig med vännen Boo!

Jag jobbade igår! Även om jag inte trodde att jag skulle jobba inom restaurang ever så trivs jag super. Alla e jättetrevliga och jag känner att jag lär mig snabbt.
    Förra lördan fick jag hjälpa alla, i torsdags tog jag 3 bord själv och igår 6 bord själv så det går framåt
    Idag ska vi slappa o nästa vecka e det full rulle!

På tisdag ska jag o Albin till läkarn så vi får nån styrsel på min hud, den e läkt men inför framtiden o så. På onsdag ska jag till Skansen med Felicias klass, sen på kvällen är det kurs som gäller. Och på fredag åker jag o Albin till Stockholm! Barnvagn ska handlas, sen käka lunch, Gröna Lund och till sist räkfrossa

• KikiBoo

Alltså. Varför flyttar FL tråden från syskon till blandat? {#lang_emotions_undecided} Öff!

Hej hej Zahpy

frida
    Go you Du grejjer kursen galant.
    Hur många veckor är en intensivkurs?

underbara ungar
    skönt med sovmorgon

Själv gick jag nyss upp, haha..
    Eller jag var upp efter 7 då ungarna vakna. Käakde frulle cóch plockade undan. Gick sen o la mig då Vikke gick upp. Tänkte bara vila lite. Men så somna jag.. Skönt var det iaf

morsan
    Skönt att allt går så bra på jobbet
    Vad är dt för kurs?  Du kanske har berättat.. Mitt minne

Nähä.. En kopp kaffe kankse..

• BetongMorsa

Jag ska bli cirkelledare för föräldrar som söker stöd i sitt föräldraskap men som inte har problem..typ :-S
    Det ska inbjuda till diskussion och debatt, inte vara ett ställe för pekpinnar liksom. Ja ungefär så

• timmerbacka
    Zaphy skrev 2009-05-24 07:11:08 följande:
    *kikar in*Kul och se fler med barn i samma ålder som mina! :)Kan man joina här kanske?
    Välkommen...kul med nån mer på västra sidan av landet...Inte så långt mellan Alingsås och Götet..
    BooBoo skrev 2009-05-24 10:51:06 följande:
    Alltså. Varför flyttar FL tråden från syskon till blandat? Öff!Hej hej Zahpy fridaGo you Du grejjer kursen galant.Hur många veckor är en intensivkurs?underbara ungarskönt med sovmorgon Själv gick jag nyss upp, haha..Eller jag var upp efter 7 då ungarna vakna. Käakde frulle cóch plockade undan. Gick sen o la mig då Vikke gick upp. Tänkte bara vila lite. Men så somna jag.. Skönt var det iaf morsanSkönt att allt går så bra på jobbet Vad är dt för kurs?  Du kanske har berättat.. Mitt minne Nähä.. En kopp kaffe kankse..
    Har de flyttat tråden?
    timmerbacka.blogspot.com/ .....Linus 2005 - Mijo 2007
Svar på tråden -Syskonmaffian-