• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • KikiBoo

Barnen har somnat. Dags att plocka fram chokladen, haha..

morsan
    På så vis Låter ju skitbra.
    Men om jag nångång skulle vilja ligga på din soffa o prata av mig så är det väl ok. Du kan sitta på en stol brevid med anteckninsblock o rita streckgubbar. Eller skriva Ooooh vilken tönt Boo är haha.
    Äh, men skämt åt sido... Super morsan, super

timmer
    Häger Ville att klockan är åtta hela tin.
    Sen har han börjat säga Allihopa. Allihopa ska ut. Allihopa ska äta.. Allihopaaaaaa.. Kul att han lär sig nya ord

Ja men fan, vi är väl FL.s trevligaste tråd

• Sanda

mmmm, Per på tv igen, han e lite sexy på nåt konstigt sett

jävla fluga som jäklas med mig, man kan bli irriterad för mindre!!

Idag var vi och kollade på braskamin, om vi väljer att bo kvar ska vi installera det till vintern! Mysigt värre!

Hej Zaphy och välkommen! Jag är uppvuxen i Gråbo, inte så långt ifrån dig! Min man är från Alingsås, hans syster och föräldrar bor kvar så vi är där nere rätt ofta!

Timmer; Agnes äter inte heller nåt sött, förutom glass men Adrian däremot är en gottegris! Har lärt honom det där med lördagsgodis nu, det accepterar han och är supernöjd när vi åker till affären och han får köpa sin tablettask

Imorgon är det skola och sen ska vi åka och kolla på ett hus som vi älskar men antagligen inte får lån till! Banken vill inte låna ut topplån nu när det är finanskris.
    Här är det:
    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/427024

• Sanda

frida; självklart kommer vi ner någon dag! Ska kolla hur det ser ut framöver! När börjar din semester?

• cirkuspuman
    frida27 skrev 2009-05-24 06:50:21 följande:
    Godmorgon tjejer!! Sitter o dricker kaffe. .Barnen leker. I morgon börjar min intensivutbildning! nervous. men jag ska fixa detta! Haft en bra helg annars...fixade nya pass till barnen igår..nemos var lite gammalt...romi hade inget.. (åker till spanien 21juni) timmer: mysigt med 4h gården.. varit där mkt eftersom ja bott i backa..inte lång från.. Jobbigt med vännen Boo och sjukt hur manipulativa folk kan va. Sanda: känner ni för o ses snart?? lovar att inte glömma er var så himla längesen!! 5 mån sen?!?!
    Lycka till i morgon! det kommer att gå galant ska du se
    BetongMorsa skrev 2009-05-24 10:23:36 följande:
    Välkommen Zaphy va kul med spanien frida vi kommer hem från paris dan innan ni åker. Lycka till med intensivkursen, vilken frihet med körkort! Jobbigt med katten timmer sådär gjorde våran hanne för drygt ett år sen. Men han var nog sjuk. Sprang till skogs för snart ett år sen, gick förmodligen o dog. De gör så har jag för mig skönt med sovmorgon uu! Ngr grav.symptom? hoppas allt löser sig med vännen Boo! Jag jobbade igår! Även om jag inte trodde att jag skulle jobba inom restaurang ever så trivs jag super. Alla e jättetrevliga och jag känner att jag lär mig snabbt. Förra lördan fick jag hjälpa alla, i torsdags tog jag 3 bord själv och igår 6 bord själv så det går framåt Idag ska vi slappa o nästa vecka e det full rulle! På tisdag ska jag o Albin till läkarn så vi får nån styrsel på min hud, den e läkt men inför framtiden o så. På onsdag ska jag till Skansen med Felicias klass, sen på kvällen är det kurs som gäller. Och på fredag åker jag o Albin till Stockholm! Barnvagn ska handlas, sen käka lunch, Gröna Lund och till sist räkfrossa
    Lycka till du med på kursen det låter spännande!
    Zaphy skrev 2009-05-24 07:11:08 följande:
    *kikar in* Kul och se fler med barn i samma ålder som mina! :) Kan man joina här kanske?
    Välkommen!
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • timmerbacka
    BooBoo skrev 2009-05-24 19:53:14 följande:
    Barnen har somnat. Dags att plocka fram chokladen, haha..morsanPå så vis Låter ju skitbra.Men om jag nångång skulle vilja ligga på din soffa o prata av mig så är det väl ok. Du kan sitta på en stol brevid med anteckninsblock o rita streckgubbar. Eller skriva Ooooh vilken tönt Boo är haha.Äh, men skämt åt sido... Super morsan, super timmerHäger Ville att klockan är åtta hela tin.Sen har han börjat säga Allihopa. Allihopa ska ut. Allihopa ska äta.. Allihopaaaaaa.. Kul att han lär sig nya ord Ja men fan, vi är väl FL.s trevligaste tråd
    Allihopa är ett bra ord
    Sanda skrev 2009-05-24 20:39:46 följande:
    mmmm, Per på tv igen, han e lite sexy på nåt konstigt sett jävla fluga som jäklas med mig, man kan bli irriterad för mindre!!Idag var vi och kollade på braskamin, om vi väljer att bo kvar ska vi installera det till vintern! Mysigt värre!Hej Zaphy och välkommen! Jag är uppvuxen i Gråbo, inte så långt ifrån dig! Min man är från Alingsås, hans syster och föräldrar bor kvar så vi är där nere rätt ofta!Timmer; Agnes äter inte heller nåt sött, förutom glass men Adrian däremot är en gottegris! Har lärt honom det där med lördagsgodis nu, det accepterar han och är supernöjd när vi åker till affären och han får köpa sin tablettask Imorgon är det skola och sen ska vi åka och kolla på ett hus som vi älskar men antagligen inte får lån till! Banken vill inte låna ut topplån nu när det är finanskris.Här är det: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/427024
    wow, vilken kåk...fattar att ni gillar den!
    timmerbacka.blogspot.com/ .....Linus 2005 - Mijo 2007
  • timmerbacka

Är det en "oro" period vid 20 mån?

Har under några kvällar lyckats få Mijo att somna för natten i sin säng...Jublar över den xtra tiden man får..men, han vaknar oftast efter nån timme o vill dricka. Fine, det går ju bra...men igår och ikväll e han inte törstig utan otröstlig...gråter hysteriskt....sitter upp - glad, gäspar - lägger sig ner - gråter...
    Igår höll vi på länge...idag somnade han 18:30, vaknade vid 21...nu i skrivande stund har vi precis bytt med varann så Kent är där inne o Mijo ylar...

Jag ska packa Linus väska till dagmamman, fixa alla papper Mijo ska ha med sig till Östra i morgon inför psykologutredningen, duscha skulle jag gjort - skiter i det klockan är för mkt.

Ok..sköt om er girls..

timmerbacka.blogspot.com/ .....Linus 2005 - Mijo 2007
  • BetongMorsa

Du är välkommen att ligga i min soffa Boo och jag ritar hellre spöken än streckgubbar du!

Kanonfint hus Sandra!

Jobbade ju ikväll, va är det med tanter över 60? Varför ska de va så dryga o griniga...gaah. Och deras stackars hunsade karlar haha.
    Aja ena gubben kom tillbaka och gav mig 70 spänn i dricks, tack o bock.

Vet inte hur ni gör på restaurang men jag skulle aldrig sitta kvar till långt efter stägning och personalen börjar plocka bort inredningen runt i kring, har hänt varenda kväll nu. Lite hyffs tack!

• Zaphy
    BetongMorsa skrev 2009-05-24 15:20:40 följande:
    Nää stämningen kan ju diskuteras i vissa blev alldeles nyss inringd till jobbet idag sticker om 2 timmar! nu måste jag hoppa in i duschen
    Ja ibland börjar man undra hur det är ställt med vissa människor.. Känns som att vissa bara är ute efter att hoppa på andra för minsta lilla.
    Jag känner iaf att jag helst undviker det där.

Såg att du bor i Hallstavik.. Där har jag varit :) *stolt* ;) haha..
    Min f.d. kille bodde i Grisslehamn nämligen. That was a looong time ago.
    Trivs du bra där?
  • KikiBoo

Per? Per Morberg?   Mmmmmm. Han e heeeeeeet!
    Mysigt hus Sanda

Hahaha... Jag skrek till igår när jag fick syn på Telia killen som gick förbi vårt fönster. Viktor bara suckade, haha. Jag tycker de är så roligt.
    Tittaaaaaaa Teliakileeeeeeeen. Waaaaaah!

morsan
    Jadu.. Många griniga damer finns de. Gubbarna är alltid så söta. Man vill bara ta med sig dom hem.
    Undra om man själv kommer bli en grinig dam med en söt gubbe som bara tar allt, hihi.. Hope not!
    Ni får ropa ut. STÄNGNINGSDAGS!!

timmer
    För mig Puma vars å där. Litegrann bara.
    Nu, thank good så somnar hon utan problem i sin säng. Men jag veeeet. Snart vänder det. Vet hur Ville var när han var liten.
    Hoppas det går bra på psykologutredningen idag

Idag är Ville på dagis. Det är teater idag. Så fröknarna tyckte han skulle komma Så denna vecka blir det mån-ons.
    Imorse åkte kusin Annelie hem till Holland igen. Ville vägrade vinka hej då.. Men dom kommer igen i sommar

Dammsuga o sen duscha.
    Idag är det riktigt varmt ute. Härligt! Kankse man kan ta på sig nåt sommrigt.

Tjiiiiing!

Svar på tråden -Syskonmaffian-