• froooken

Vad handla på ikea?

Ja precis!

Vi ska åka ner på IKEA imorgon, det är 23 mil dit för oss, så jag vet inte om det blir någon fler sväng innan vi får barn (är i vecka 26)

Så jag tänkte kolla med er VAD ni har köpt på IKEA som vore trist att missa när man väl ska dit.

Kom med förslag! De enda jag tänker på just nu är skötbädd och dreggellappar ;)
    matstol och sånt får komma sen, nu menar jag de allra första.. badbalja osv.. :)

• Svar på tråden Vad handla på ikea?
  • hysterica1975

finns ju massa söta filtar... bäddset... mobiler... små handdukar..

• challe 1

en säng? en bäddmadrass. lilla O sov mycket bättre i sin säng efter hon fått en bäddmadrass.

• Rix

Dom har billiga frottétvättlappar som är bra att ha när bebben kräks tex.

• Rebecca88

Vi handlar alltid massa pack med värmeljus, det går som smör här hemma ;)

• Rix

Finns små sophinkar med lock, kommer inte ihåg vad dom heter. Vi köpte 2 st att ha vid skötbordet. 1 till sopor och en till smutstvätt. Deras kläder är så små och då är det lättare att ha en egen tvättkorg till dom och den behöver inte vara stor.

• Zekelina
    Rix skrev 2009-05-15 09:13:11 följande:
    Finns små sophinkar med lock, kommer inte ihåg vad dom heter. Vi köpte 2 st att ha vid skötbordet. 1 till sopor och en till smutstvätt. Deras kläder är så små och då är det lättare att ha en egen tvättkorg till dom och den behöver inte vara stor.
    Smart det där med smutstvätten!!
  • MammanZ

En babymonitor. Funkar jättebra och kostar bara 249:- eller om det var 299:- om man är familymedlem

Annars har de ju en massa gulliga mjuka djur, skallor, bitleksaker, haklappar, matstolar............

• froooken

Jaa toppentips får man ju här!!

Supertack! mera?

Svar på tråden Vad handla på ikea?