-
Jodå! www.idyllinterior.seDuntoffla skrev 2009-07-23 20:35:42 följande:Åh avis! Jag vill ha en Lovealot almost black. De har ingen internetbutik antar jag?
-
Nja, alltså de har ingen "riktig" webbutik, men man kan beställa ändå! Gå in på Butik, sedan kläder/skor/väskorDuntoffla skrev 2009-07-23 20:54:18 följande:Snart står det där Synd...
Fraktfritt på Odd Molly! -
Ett tips, om ni har gammalt guldskräp: söndriga, fula guldsmycken utan "affektionsvärde", sälj till SMS-guld! Sköna slantar att shoppa Mollysar (eller annat) för! www.smsguld.se Lite"despo-varning" kanske, men söndrigt i byrålådan gör de ju ingen nytta! Funkade hur smidigt som helst!Duntoffla skrev 2009-07-23 22:18:59 följande:Ah! Jag är nog ute efter 2. Tror jag... har 40 i det mesta. Funkar 2 då? Enda kruxet är att jag är på resande fot from imorgon Har i alla fall mailat och frågat. Den är ju så himla snygg! *vill ha* Jösses, vad min "vill ha-lista" blir längre och längre. Sålde en soffa idag, får väl sälja mer för att finansiera detta
-
info@idyllinterior.se (finns om man klickar på "Kontakt")Höst06 skrev 2009-07-23 22:53:38 följande:Vilken adress ska man maila till idyllbutiken på? Kan inte hitta på deras sida.
-
Ni som beställt från Idyll Interiör, har ni betalat porto då? Hade för mig det var fraktfritt, men 80:- i frakt för ett linne?????
-
Behöver er hjälp tjejer! Lovealoten är slut i strl 2 hos Idyll Interiör, finns en 1:a kvar....Tror ni den funkar? Den ser ju ganska vid ut....Det är denna alltså: oddmolly.com/content/collections/spring09/closeup/612_863_1_front_2_1.jpg
Jag har strl 1 i Blue Eyed tunic och i Hate Hate teen men strl 3 i Poplin sleeve frilled (rymlig i vidden men inte längden) Annars har jag strl 2.... -
Finns det någon här som har en Grandmas coat i strl 0? Hade tänkt köpa i strl 1, men frågan är om det kan funka med 0? Skulle vilja ha några mått ;)
-
Nu har jag lyssnat igenom Tv4 programmet anytime.tv4.se/webtv/ (funkar inte i Firefox, går inte att "spola")
Hon säger att "allt är inte handbroderat" (ganska självklart) Sedan säger hon faktiskt att det stickade görs i fabriker i Kina! -
Åhh, trist. Berätta, jag har också beställt....Bambiblogg skrev 2009-07-24 23:16:46 följande:Usch, jag är så ledsen på Idyll :( En massa krångel... :(
-
Peak skrev 2009-07-25 09:34:07 följande:japp - kände mig manad! Vad är detta då? www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Grandmas-coat-BLA-ST-1-auktion_95944Finns inga på rea någonstans tyvärr...Vi är många som längtar efter att någon ska rea (oftast tar de slut på ord.pris)
212 3 st coats!! Men kostar de inte så ord pris? Ahhh va jag vill hitta en på rea! Vad ligger reapriset på?