Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla skrev 2009-07-23 20:35:42 följande:
    Åh avis! Jag vill ha en Lovealot almost black. De har ingen internetbutik antar jag?
    Jodå! www.idyllinterior.se
  • Innerjoin
    Duntoffla skrev 2009-07-23 20:54:18 följande:
    Snart står det där Synd...
    Nja, alltså de har ingen "riktig" webbutik, men man kan beställa ändå! Gå in på Butik, sedan kläder/skor/väskor
    Fraktfritt på Odd Molly!
  • Innerjoin
    Duntoffla skrev 2009-07-23 22:18:59 följande:
    Ah! Jag är nog ute efter 2. Tror jag... har 40 i det mesta. Funkar 2 då? Enda kruxet är att jag är på resande fot from imorgon Har i alla fall mailat och frågat. Den är ju så himla snygg! *vill ha* Jösses, vad min "vill ha-lista" blir längre och längre. Sålde en soffa idag, får väl sälja mer för att finansiera detta
    Ett tips, om ni har gammalt guldskräp: söndriga, fula guldsmycken utan "affektionsvärde", sälj till SMS-guld! Sköna slantar att shoppa Mollysar (eller annat) för! www.smsguld.se Lite"despo-varning" kanske, men söndrigt i byrålådan gör de ju ingen nytta! Funkade hur smidigt som helst!
  • Innerjoin
    Höst06 skrev 2009-07-23 22:53:38 följande:
    Vilken adress ska man maila till idyllbutiken på? Kan inte hitta på deras sida.
    info@idyllinterior.se (finns om man klickar på "Kontakt")
  • Innerjoin

Ni som beställt från Idyll Interiör, har ni betalat porto då? Hade för mig det var fraktfritt, men 80:- i frakt för ett linne?????

• Innerjoin

Finns det någon här som har en Grandmas coat i strl 0? Hade tänkt köpa i strl 1, men frågan är om det kan funka med 0? Skulle vilja ha några mått ;)

• Innerjoin

Nu har jag lyssnat igenom Tv4 programmet anytime.tv4.se/webtv/ (funkar inte i Firefox, går inte att "spola")
    Hon säger att "allt är inte handbroderat" (ganska självklart) Sedan säger hon faktiskt att det stickade görs i fabriker i Kina!

• Innerjoin
    Bambiblogg skrev 2009-07-24 23:16:46 följande:
    Usch, jag är så ledsen på Idyll :( En massa krångel... :(
    Åhh, trist. Berätta, jag har också beställt....
  • Innerjoin
    Peak skrev 2009-07-25 09:34:07 följande:
    japp - kände mig manad! Vad är detta då? www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Grandmas-coat-BLA-ST-1-auktion_95944
    212 3 st coats!! Men kostar de inte så ord pris? Ahhh va jag vill hitta en på rea! Vad ligger reapriset på?
    Finns inga på rea någonstans tyvärr...Vi är många som längtar efter att någon ska rea (oftast tar de slut på ord.pris)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna