Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin

Kolla de två nyaste annonserna på blocket (odd Molly alltså) Bra priser!!!
    (inte mina alltså)

• Innerjoin
    Skrutteruttan skrev 2009-07-08 22:28:17 följande:
    Hej i tråden, är ny här, har precis blivit biten. I Örebrotrakten finns en mysig butik som säljer Odd Molly, den heter Smultrongården. Har varit där på två besök och kommit hem med ett par plagg båda gångerna. Roligt att det finns en tråd här på Familjeliv med shoppingställen, tips, ideér och inspiration!
    Välkommen hit! *vinkar* Smultrongården går också under benämningen
    www.estiliodesign.se/ så heter deras webshop (som inte riktigt är en webshop) Här hittar du en bra blogg och länkar till massa webshoppar: bambi.blogg.se/2009/january/odd-molly-pa-natet.html
  • Innerjoin
    Puffig Pingla skrev 2009-07-08 22:56:31 följande:
    *hojtar* Var det någon här som har koll på butiker i Hbg? Om man nu lyckas muta mannen att han borde tycka synd om och belöna sin fru för pulvereländet.
    Jag var i Hbg i slutet på maj, hade då kollat upp (tror sidan heter "hittaplagget" eller nåt) att 2 butiker skulle ha OM - men där fanns inte några plagg alls.....Men någon annan kanske vet?!
  • Innerjoin

Vilken affär på Barkaby Outlet har OM?

• Innerjoin
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 22:44:52 följande:
    Du "miss 178 centimeter över havet", kom igen när din rumpa ser ut som Barbaskön on crack när du har velour på dig. Tycker de enfärgade är snygga på andra men den där Traderabilden... Scary!!! (förlåt kära personen på bilden men det var verkligen inte vackert. Tar du åt dig och blir stött kontakta mig och jag lovar att skicka över en bikinibild på mig).
    Haha, ni är inte kloka nånstans Skrattar så tårarna rinner här....
    Barbaskön on crack. Jag tror mig också ana varför personen säljer dem......Men kanske bättre försäljningslycka om man INTE poserar i kläderna...
  • Innerjoin
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 22:46:39 följande:
    Var ju där i helgen. Mycket ocharmig lirare i kassan. Ilsken anabolatomte utan någon som helst servicekänsla. Fick inte alls lust att handla där igen.
    Hade de nåt där då? Eller brukar de få in nåt? *planerar mitt Stockholmsshoppande nästa vecka, hurra vad familjen ska jubla*
  • Innerjoin
    lillie skrev 2009-07-10 09:12:57 följande:
    Ok, tack för svar stargirl. Nej misstänkte att det nog var för litet. DOm har inte så stort utbud här i min stad, så det är lite synd. Man vill ju helst prova.
    Fast Tenfold i bomull tror jag inte du behöver vara "kopienervös" för.. Det var förra höstens i ull (marin och ljusrosa) som det är uppsytt kopior på.
  • Innerjoin
    alias skrev 2009-07-10 14:00:07 följande:
    Och det gjorde de men där fanns ingen sån ... snörvel --- Jag var på Åhléns City idag, om någon är på jakt efter pointellelinnen #215 så finns de, i alla storlekar och i åtminstone vitt, rosa, grått och turkos. Några marinblå fanns också. Och Jane loves terry roben, om någon söker den - i alla färger. Tröjorna finns också i grått, någon enstaka i vitt och rosa. De verkar ha fått en ny laddning, helt klart.
    men åhhh!!! Var linnena på rea. Undrar hur länge de lägger undan plagg där? Någon som vet? Ska ju till Sthlm på onsdag.....
  • Innerjoin

Men alltså:Full Emb Smock Dress Butterfly...Hur är det tänkt att man ska bära den? Väääldigt kort klänning (beror iof på hur lång man är)? med vad - strumpbyxor? Vad på fötterna? Som en tunika till brallor?
    Samma med Taradiddl dress...Försöker bara tänka mig själv i de klänningarna...men nej, bara att inse att det inte är jag.....

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna