-
Funkade kanonbra för mig när jag beställde nu på rean....Bambiblogg skrev 2009-08-04 19:52:53 följande:Jag har bara haft strul med Idyll... rekommenderas INTE (ungefär som country dreams)
-
Är det denna du menar?: www.idyllinterior.se/default.asp&img=5 isf kommer Idyll att ha den...triathlet skrev 2009-08-06 20:03:02 följande:Hejsan! Usch, jag är så kluven. Vill SÅ gärna ha en grå smocktunika från höstkollektionen, men det enda ställe som jag sett lagt upp den är Marengs. Den vita varianten finns på fler ställen. Käns ju som om det kanske skulle kunna vara ett plagg som inte alla svenska webshopar och butiker heller kommer att ha då. Suck. Ska jag ta smällen att förhandsboka den för 949 danska (behöver stl 4 och det är ju också ett krux. De har den kvar i 4...) eller ska jag ha is i magen och invänta de svenska? Suck. Dagens i-landsproblem.
-
Hihi, ingen insider allstriathlet skrev 2009-08-06 21:40:58 följande:Innerjoin: Vet du händelsevis även när de lägger ut dem på sidan...?
Den finns på Idylls sida, och det är den du länkat till på Marengs. Konstigt att inte länken funkar... Gå in på www.idyllinterior.se sedan Butiken, sedan Kläder/skor/väskor.
Maila henne och hör om du kan reservera! Mailadressen hittar du under
kontakt. Någon här var inte nöjd med Idyll, men för mig och flera andra har köp funkat kanon. Mollysarna har hon portofritt på! -
Nicco finns i Halmstad också. nicco.jetshop.se/ Har dock aldrig varit där... På Nordic Safari var utbudet magert. På Eurostop fanns några få plagg till 50% bla en turkos terry klänning i strl 4, något annat lade jag inte på minnet tyvärr....Mabimao skrev 2009-08-06 22:59:18 följande:Hej......tittar in en sväng till er från semestern....hinnar inte läsa ikapp allt. Men oj vad OT det blivit.......allt från barnkläder till....ja, inte vet jag.......Jag kanske har fel och läst just de grejerna...det kanske inte är så mycket........ Hur som helst, jag vet att nån tipsade om OM butiker i Halmstad. När jag kollade på hitta plagget så fanns OM hos två Nordic safari affärer. Men jag har för mig att det fanns en annan? Har jag fel? Tänkte det kan vara bra att veta om det fina vädret inte håller i sig och man kanske svänger in till Halmstad........ Ha det fint!
-
Hoho, vad bra att den blusen är säkradtriathlet skrev 2009-08-07 20:48:51 följande:Jippi, jippi! Hade fått svar idag att hon lägger undan en till mig så snart de kommer in! Kostar 1200:- men det får den ju vara värd. Tack igen för tipset! Du har lärt mig något jag misstänker att jag kommer att kunna ha en del användning för - och som kommer anstränga ekonomin en smula.
Ja, det det var väl ett bra tips va!
-
Tips, tips: om någon söker denna är det ett superbra Köp Nu pris, inkl. frakt! www.tradera.com/Ny-och-oanvand-tunika-fran-svenska-market-Odd-Molly-auktion_96667785
OBS! Ej min auktion -
Men jösses! Samma säljare: www.tradera.com/Ny-och-oanvand-fin-sommarklanning-fran-Odd-Molly-auktion_96668903
En Berrydress för bara 1200:- inkl frakt!! -
Frusna flickan skrev 2009-08-10 17:23:17 följande:
Kommer några ihåg lottaspin på T? Hon köpte ju hur mkt som helst och hade ett lager i USA och sålde massor på ebay också. En trevlig tjej. Enda skillnaden är att plaggen från USA hade en liten separat lapp fäst i Odd Molly stolekslappen i ryggen med ursprungslandet på. Den gick lätt att ta bort. Och det var äkta kläder, såg i omdömena att någon vägrade fullfölja affären pga misstanke om pirat.Sån lapp har jag fått på plagg jag köpt fr USA..Undrar varför de har sådana lappar på USAkläder och inte på de som säljs till Europa? -
Ja, det var inte det jag ifrågasatteUgglan71 skrev 2009-08-10 20:34:57 följande:Jag har handlat MASSOR av lottaspin. Kan intyga att hon säljer äkta vara
bara en undran om lappen....
-
Jag använder min som typ kofta över en T-shirt till jeans. Fått många positiva kommentarer att den är snygg (har en turkos)malinoski skrev 2009-08-12 16:57:20 följande:Jag har lyckats få en ny hang-up från sommarkollektionen (ja, vissa vaknar sent..). Det är en robe i färgen blush. Vet att färgen har diskuterats här tidigare, men jag tycker den är riktigt fin! Min fråga till er som har en robe är bara, när använder ni den? Är ni nöjda? Vet inte om jag kommer att använda den utanför stranden, men den är ju SÅ fin!! Hjälp?
-
Hur mycket tror ni 327:an kommer att kosta? Blir det väldigt mycket dyrare om man skulle köpa från Butik Cha, tro? Finns bara 1 st kvar i i strl 1 i Powder, och tänk om det blir sketasvårt att få tag i en här?
-
Hur är 327:an i strl denna kollektion? Jag har ju en grön från Sovereign och den är jättestor......Vilken strl har du köpt? Kanske kunde få något mått....alias skrev 2009-08-13 18:22:17 följande:Jag har inte plus så jag kan inte lägga in bilder, men jag köpte #327 light cotton embroidered i cherry #889 lovelove tanks, en i vitt och en i almost black #890 good vee tee i blossom (som cherry) #016 check me blouse i rose #021 T88 button down i rose #022 T88 smock i vitt Linnena/tanksen blev jag helt kär i, de är ganska långa, vilket jag gillar. Och t-shirten (vee tee) -r i lite kraftigare bomull än vinterns t-shirts, det gillar jag. Och så, ja T88 smock och T88 button down, säger bara wow. Och 327an var ju liksom given ...
-
Men shit, vad det är mycket som är slut i många storlekar på Ajabaja!!
100 gr Frill L/S Top verkar vara väldigt poppis (Bambis "fel"? :D)
Jag som var glad att den vita samt Light Cotton emb. i Powder fanns där båda.