Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin

Odd Molly tråd för oss inbitna

freemind skrev 2009-07-02 11:11:34 följande:
    Jag tycker att de är stora i storleken. Jag är en 3-4:a och har storlek 2 på mina. Här finns i str 1 www.redheofsweden.se/index.php...
    Tack! Då räcker det med strl 1. Fast skit också...Minsta ordervärde är 600:-....
  • Innerjoin
    Bina skrev 2009-07-02 10:55:23 följande:
    Åh förlåt det har jag missat, vet inget på rak hand men skall tänka på det. Har du gått igenom alla svenska shoppar? Storleken är normal till rymlig.. jag har både min normala och storleken mindre.
    Ja, jag tror jag gått igenom allt inkl Tradera, Blocket och Ebay....Hittade i andra färger, men det är just vitt jag vill ha....
  • Innerjoin
    Siabellon skrev 2009-07-03 12:11:18 följande:
    Äh, vad fan händer! Det funkar ju inte hur jag än gör...... prova kopiera o klistra in själva annars. Annars om man söker på Odd Molly o väljer senast inlagda så är det objektsnummer 93643439 Ska fortsätta packa o dona nu. Ha det gott!
    Det jag reagerade på var att varför hon inte tar bort auktionen om det nu är en missfärgning....men den har alltså varit uppe flera ggr innan...?!
  • Innerjoin
    Pokergirl skrev 2009-07-03 20:31:08 följande:
    Förresten, hittade den som sökte ett vitt Pointelle-linne? Annars har Dixi här i Umeå ett gäng kvar, nu med 30% rabatt.
    Åhhh, det är jaaag! Hur gör jag? Skickar de? Eller finns det någon snällis som skulle kunna köpa och skicka till mig?? *begging*
  • Innerjoin
    Pokergirl skrev 2009-07-03 21:14:11 följande:
    innerjoin: jag kan springa förbi imorgon och kolla om det finns kvar, var det strl 2 du ville ha?
    Gulle dig! Har Inboxat dig!
  • Innerjoin
    Puffig Pingla skrev 2009-07-04 23:15:36 följande:
    Gahaaa, måste klippa mitt visakort snart. Jag som inte skulle handla en pryl till har shoppat på mig grejer idag igen. Hittade gamla pointellelinnen från amore spare integritas-kollektionen (med gummiband under bysten). Och en Barnyard 616, och en SMC slip dress (jag som inte ens är den batikiga typen men den var dösnygg under min purple cupcake tex). Nu får jag nog börja kränga av grejer på Tradera (men det verkar vara tokstiltje där nu??).
    Hittade du blusen på deepfling (hittar inte den där), eller var? Hittade ju "mitt" Pointellelinne på greenapple - men $30 i frakt!!!?
  • Innerjoin
    Milliemolly skrev 2009-07-06 21:07:39 följande:
    Ang kopior! Jag maialde en säljare på Tradera som hade ett antal nya plagg ute, inga egna bilder och väldigt låga priser. Se svaret jag fick nedan: Vad tror ni om det? Då borde ju flera fabriksarbetande kineser gå klädda i Mollykläder i Kina. Alla har ju inte bekanta eller internet Hej Tack för ditt mail. Odd Molly kläderna som jag säljer är inte fejkade. Anledningen till varför jag säljer så många är för att jag har kontakter. Det är min systers man som har vänner i olika fabriker i Kina och en av de är just den fabriken som tillverkar Odd Molly orginalen (ja, Odd Molly tillverkas i Kina). Personalen i fabriken får då och då en del kläder som bonus för hårt arbete och de säljer självklart kläderna vidare. Just dessa kläder som jag har är en gåva som jag fått av min systers mans vän som själv köper och säljer kläderna från denna fabrik. Angående kvalitén på Odd Molly kläderna som jag har så är de helt nya & oanvändna men jag vet självklart inte om de eventuellt kan vara andra sortering, ha mindre skönhetsfel osv. Men vad jag vet så är detta en mycket liten risk då de ser mycket bra ut och håller en god kvalité. Dessutom så säljer jag för så låga priser så det kompenserar ju för detta om det nu skulle inträffa, men som sagt så är detta tveksamt att det skulle inträffa. Anledningen till att jag inte har egna bilder är för att jag inte har en kamera så jag var tvungen att låna bilderna från en annan säljare (som självklart godkände detta först). Och den långa leveranstiden som jag har angett är för att jag ofta är på resande fot så jag vet aldrig när jag kommer att vara hemma i tid för att skicka iväg paketen så därför har jag garderat mig själv genom att ange lång leveranstid så att mina köpare inte ska bli besvikna. Jag har nu sålt slut på alla de sista Odd Molly klänningarna som jag hade på annat håll så därför var jag tvungen att avsluta de auktionerna som jag hade ute på Tradera. Tills sist så vill jag bara tillägga att jag är en mycket seriös säljare, du kan se på mina tidigare omdömen att jag har en hel del mycket nöjda kunder som har fått sina vinster i god tid och aldrig ens klagat det minsta. Jag tycker att det är extremt tråkigt av dig, och alla andra därute, som bara vill förstöra för mig (och andra säljare) genom att hota mig att stänga ner mitt konto och göra anmälningar till Tradera. Ni slösar bara er tid och jag tror ärligt talat att ni har alldeles för mycket tid över för struntsaker. Ta inte illa upp men litar ni inte på mig som säljare och känner er osäkra att handla på Tradera så varför handlar ni inte via nätbutik eller vanlig butik istället? Det finns ju en massa Odd Molly plagg därute som ni kan köpa på annat håll. Jag önskar er en trevlig dag & hoppas att detta mail svarade på alla era funderingar.
    Hmmm, väldigt konstigt då att det står "Made in Portugal" och "Made in Marocco" i plagg jag vet kommer från Kina....
  • Innerjoin
    Kajsan skrev 2009-07-06 22:50:41 följande:
    Jo jag har spejat in den, en jag tvekar. Hur är den i storleken? 4;a har jag i allt annat, fast min grandas coat är för stor i 4;an, den skulle jag ha 3 i egentligen...
    Finns i powder på www.idyllinterior.se maila henne och fråga vilka strl hon har kvar. 20% på alla OM samt fraktfritt!
  • Innerjoin
    efva skrev 2009-07-07 12:14:20 följande:
    Såg att du fått tshirten från den amerikanske säljaren på Ebay, allt ok? Jag väntar på en Art Cashmere men den kanske har fastnat i tullen.
    Japp, allt ok och hon skrev Gift på paketet som jag bad om....Det tog ju dock lite tid med postgången...Jag väntar på ett linne från samma säljare, det köpte jag en vecka senare så det bör väl komma om några dagar nu...
    T-shirten tog 13 dagar (med helger och så) innan den kom.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna