Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin

Odd Molly tråd för oss inbitna

Sommarbebben skrev 2009-06-15 19:10:32 följande:
    Nu vill jag ha rea!!! Sen går jag och spar mig för de underbara höstkläderna - de ser ju helt underbara ut! Har idag min rosa tunika med broderade blommor, vet inte vad den heter, men man känner sig så somrig i den! Är det någon som sett jeanskjolen i strl 4 så kan ni väl hojta till, tack!
    Kan finnas här: estiliodesign.se/index.php&task=view&id=52&Itemid=60 Står ju inte vad det finns för storlekar kvar.....
  • Innerjoin
    gambia90 skrev 2009-06-16 10:39:01 följande:
    vet ni om denna säljare är seriös? Är sugen men jag såg hennes fraktpriser på alla henne auktioner och jag väljer nog att avstå...Har mailat en fråga om rek ingår eftersom det är så hög frakt. www.tradera.com/Odd-Molly-blus-stl-4-helt-ny-...
    Åh, snälla skriv här vad hon svarar! Jag är intresserad av en av hennes auktioner....
  • Innerjoin
    Bina skrev 2009-06-17 20:19:51 följande:
    Hoho - någon som har Robe och kan uttala sig om storleken?
    Jag har den turkosa, om du menar den i frotté i samma mönster som Jane loves Terry tunic. Tycker den är helt normal i storlek.
  • Innerjoin
    Bina skrev 2009-06-17 22:00:22 följande:
    Har du även tunikan och kan jämföra dem? (det är för sent nu.. ordern är lagd)
    Nix, tyvärr (inte ännu iaf)
  • Innerjoin

Tenfold knit från i höstas (ull), är de med eller utan "Odd Molly" broderi på ryggen?

• Innerjoin

Nu har jag snöat in på en ny rutig blus 213.132.112.100/images/63/6365787242.jpg (jag som inte varit någon fan av rutigt innan) Vad gillar ni den? Vet någon hur den är i storlek?
    Har den på G. för 800:- inkl frakt, är det ett ok pris, eller ska jag hoppas på bättre pris på Tradera...?

• Innerjoin
    Siabellon skrev 2009-06-19 22:59:51 följande:
    jag har den i blått i min vanliga strl. skulle nog inte kunna gå ner så jag säger normal istrl. priset låter väl bra! är den ny också?
    Det står "sparsamt anv. ej tvättad"......
  • Innerjoin
    Innerjoin skrev 2009-06-19 17:18:28 följande:
    Tenfold knit från i höstas (ull), är de med eller utan "Odd Molly" broderi på ryggen?
    Puffar för min fråga!
  • Innerjoin

Hihi, klickade precis hem en röd Hate hate Tee från Ebay! 495:- MED frakt!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna