Inlägg från: villemina |Visa alla inlägg
  • villemina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Mariajac skrev 2009-06-29 14:52:49 följande:
    Som den här till exempel:www.tradera.com/Odd-Molly-Makeout-klanning-Ro...Tycker att den skriker kopia (men kanske har fel??). Rutmönstret ser tex inte rätt ut på armarna på bild 2. Eller?
    Verkar ju skumt med tanke på säljarens övriga annonser... Varför skulle man ha en i varje färg som är helt nya? SÅ tråkigt med kopiorna. Vågar aldrig handla på Tradera mer.
  • villemina
    Bina skrev 2009-06-29 14:57:20 följande:
    ObjektsbeskrivningHelt nytt odd molly linne stl.2 M19-380B, färg - chalk, tags kvar!Köparen står för frakten, betalning sker till mitt konto på handelsbanken senast tre dagar efter vunnen auktion!
    Tack.
    Bara jag som tyckte det var svårt att läsa?
  • villemina
    Bina skrev 2009-06-29 15:01:40 följande:
    tyvärr inte..
    Kanske ska chansa ändå... *tänk tänk*

Såg den klänningen på Magdalena Graaf i en tidning och tycker den är så FIN.
    Blir jag lika snygg som henne om jag köper den??? ´MYCKET tveksamt.
    Men jag kommer säkert känna mig fin.

*tänker igen*
  • villemina
    Bina skrev 2009-06-29 15:02:17 följande:
    inget svårt på min skärm så det har nog med olika inställningar att göra. (eller sitter du i solen med datorn kanske )

Helt ny odd molly byxa stl.1  M29-891A, färg - mid blue, tags kvar!

Köparen står för frakten, betalning sker till mitt konto på handelsbanken senast tre dagar efter vunnen auktion!

• villemina
    freemind skrev 2009-06-29 15:09:53 följande:
    Den säljaren har stulit MITT foto på MIN dress från MIN blogg!Min är 100% orginal inköpt på Gucce.Kolla här mollyist.blogspot.com/search/label/Kl%C3%A4nn...Inlägget ODD MOLLY 35. Hon har bara beskurit mitt foto lite.
    LÄSKIGT!
    Fin är den i alla fall. Men vad taskigt att stjäla ett foto sådär utan att fråga!
  • villemina
    Bina skrev 2009-06-29 15:12:13 följande:
    menar du allvar? kolla på ärmarna..
    Vad är det som ser knasigt ut? *oförstående nybörjare*
  • villemina
    Bina skrev 2009-06-29 15:27:20 följande:
    rutmönstret på ärmarna är på OddMollys hemsida på "skrådden" på ärmarna.. medan på den länkade bilden har rutmönstret liggande helt rakt.. (gick det att förstå?)
    Aha... Jag förstår. Ser skillnaden!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna