Odd Molly tråd för oss inbitna
Min Lovealot kom idag!!! Bra jobbat, Haven!! Beställde den igår, den kom idag i posten!
Tog storlek 3 och tycker den är ledig och skön.

*NÖJD*
Den luktade RIKTIGT gott. Finns inget som slår OM-doften.

Asså... Hur ska man göra?!
Jag har precis handtvättat min blåa Lovelier Knit och den är ju DYNGSUR (såklart). Hur ska jag göra för att få den torr på ett bra sätt?
Just nu har jag lagt ut ett badlakan på en torkställning och lagt ut koftan där så gott jag kunde. Den ska ju helst inte hänga, kan tänka mig att den blir jätte-uttöjd då.
Hur gör ni?? Om jag får gissa så tar det EN VECKA innan den är riktigt torr...
Vill ju ha den imorgon, helst.
Suck...
Vann en auktion på en OM-blus i torsdags, men har inte hört ett ljud från säljaren...
Hon använde sig av Traderas automatiska vinnarmail och jag betalade in totalbeloppet på en gång (vill ju ha blusen snabbt! ).
Har mailat henne 4 ggr och vill ha en bekräftelse på att pengarna kommit till henne och så vill jag att hon mailar när hon skickat paketet. Har bett om svar på varenda mail men inte fått nåt.
Provade att ringa till numret hon angivit i sin profil men där kom en Telia-röst som sade "numret används inte - var vänlig kontrollera numret".
Säljaren har aktiva auktioner ute nu och bara positiva omdömen (över 100 st). Hon har aldrig förr sålt något OM-plagg...
Eftersom hon hade 100% positiva omdömen och det var en egen bild på tunikan så litade jag på denne säljare.
Men det känns lite skumt när man inte får svar på mailen...
Hoppas det kommer ett paket idag eller senast imorgon i min postlåda.
Phu! Fick svar från säljaren nu! Blusen är postad så allt är i sin ordning!!! Bara till att hoppas att den kommer fram oxå!
Tror inte jag ska handla på tradera nåt mer, mina nerver klarar inte det, känner jag!!