Inlägg från: villemina |Visa alla inlägg
  • villemina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Stargirl skrev 2009-06-12 15:13:00 följande:
    Funderar på att fota alla mina OM plagg.....kan vi inte göra en bildtråd där man MÅSTE posta alla sina OM plagg
    Jag tycker det låter superbra!

Min Lovealot kom idag!!! Bra jobbat, Haven!! Beställde den igår, den kom idag i posten!
    Tog storlek 3 och tycker den är ledig och skön. Bilder finns i mitt galleri (inga bra bilder, men det är ju SVÅRT att fota sig själv, eller hur??).

*NÖJD*

Den luktade RIKTIGT gott. Finns inget som slår OM-doften.
  • villemina
    villemina skrev 2009-06-12 15:25:14 följande:
    Jag tycker det låter superbra!Min Lovealot kom idag!!! Bra jobbat, Haven!! Beställde den igår, den kom idag i posten! Tog storlek 3 och tycker den är ledig och skön. Bilder finns i mitt galleri (inga bra bilder, men det är ju SVÅRT att fota sig själv, eller hur??).*NÖJD*Den luktade RIKTIGT gott. Finns inget som slår OM-doften.
    Mmmm... Livealot, menar jag ju. *förvirrad*
  • villemina
    Audrey Will skrev 2009-06-12 15:28:15 följande:
    Åååå den sitter ju perfekt på dig! Den ser ju inte alls kort ut! Gud så fin!
    Tack!
    Ja, visst är den snygg?? Tycker om färgen också, den blev inte så fel till min hy som jag hade lite aningar om att den kanske skulle bli.
  • villemina
    Stargirl skrev 2009-06-12 15:43:12 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.htmlBILDTRÅD finnes.....jag började med plaggen som hängde i garderoben. Resten är i tvätten eller nerpackade inför semestern.
    Bra jobbat! Snygg garderob du har!!!! Massor med grejer jag med vill ha...
    Audrey Will skrev 2009-06-12 15:41:59 följande:
    Ja det är den färgen jag också är sugen på, och jag har rätt liknande färger som dig, så den borde funka på mig med. Men nu är den slut på Haven.. Du köpte miiin!! Jag tycker också det varit skoj med en liten bildtråd, och Bimbis lista var ju jättekul!
    Ja, jag knep den sista, minsann. Liiite genomskinlig är den allt, så ett linne under är ju att föredra. INte bara därför, förresten: om man inte knyter den i halsringningen så är det en djuuuuuup u-ringning.
  • villemina

Asså... Hur ska man göra?!

Jag har precis handtvättat min blåa Lovelier Knit och den är ju DYNGSUR (såklart). Hur ska jag göra för att få den torr på ett bra sätt?
    Just nu har jag lagt ut ett badlakan på en torkställning och lagt ut koftan där så gott jag kunde. Den ska ju helst inte hänga, kan tänka mig att den blir jätte-uttöjd då.

Hur gör ni?? Om jag får gissa så tar det EN VECKA innan den är riktigt torr...
    Vill ju ha den imorgon, helst.

• villemina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 16:03:36 följande:
    Sa ju att den skulle sitta bra.Och doften tar jag cred för eftersom jag förmodligen var den person som senast hade den på mig (ons kväll 18.05)
    Hihi, ja, det var kanske du som doftade så gott!
    Audrey Will skrev 2009-06-12 16:06:00 följande:
    Rulla in den i ett badlakan och krama/tryck försiktigt ut vattnet!
    TACK! *springer till garderoben och greppar ett nytt badlakan*
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 16:08:44 följande:
    ååh, nu har jag sett bilden oxå. Du var ju rent utsagt sk*tsnygg i den. Satt som en smäck!
    TACK! Vad glad jag blir!
    Audrey Will skrev 2009-06-12 16:58:47 följande:
    Mmm! Där snodde jag husmors-titeln! Va festligt! Tänk, vi är tre stycken som 'småtafsat' på den blusen! (PP provade den, jag dreglade och ville köpa den och Villemina knep den)
    Haha, ja, den hänger i min garderob nu med tjejbaciller från alla er! Knasigt.

Nu blir det inte fler OM köp på ett tag, känner jag. Om jag inte fastnar för nåt på Tradera nåt mer... *farligt*
  • villemina
    Innerjoin skrev 2009-06-15 14:52:33 följande:
    BÄSTASTE Traderasäljaren ever!! Jag skrev ju igår att jag budat hem ensån här på Tradera: www.mamut.net/wwwcountrydreamsse/1027_916_10_...Betalade i går (hade som tur var samma bank) Är ju lite nervös att den ska komma bort i posten...Så får jag detta svar idag:"Nu har jag lagt på ditt paket men jag hade beräknat fel på portot & ber så mycket om ursäkt.Portot gick på 24:- alltså så har du fått betala alldeles för mycket.Jag tog ett eget beslut så jag skickar ditt paket som rekommenderat brev & jag bjuder på det.(74:- totalt)Vill du ha mellanskillnaden 11:- så postar jag gärna dom till dig.Som sagt så är jag ledsen för att jag beräknat fel på portot men hoppas att du blir nöjd med blusen när du får den!Önskar dig en Jätteskön sommar & önskar dig Varmt välkommen tillbaka!Väl Mött:Minna ”Guldfisken35”Jag hade betalt 36:- i porto, så jag vet inte riktigt hur hon räknar...men jag är glaaaaad !! Slipper vara nervös att den ska komma bort!!!
    Vad bra!! Jag väntar spänt på en Tradera-leverans, hoppas det kommer imorgon... *biter på naglarna*
  • villemina

Suck...
    Vann en auktion på en OM-blus i torsdags, men har inte hört ett ljud från säljaren...
    Hon använde sig av Traderas automatiska vinnarmail och jag betalade in totalbeloppet på en gång (vill ju ha blusen snabbt! ).
    Har mailat henne 4 ggr och vill ha en bekräftelse på att pengarna kommit till henne och så vill jag att hon mailar när hon skickat paketet. Har bett om svar på varenda mail men inte fått nåt.
    Provade att ringa till numret hon angivit i sin profil men där kom en Telia-röst som sade "numret används inte - var vänlig kontrollera numret".

Säljaren har aktiva auktioner ute nu och bara positiva omdömen (över 100 st). Hon har aldrig förr sålt något OM-plagg...
    Eftersom hon hade 100% positiva omdömen och det var en egen bild på tunikan så litade jag på denne säljare.
    Men det känns lite skumt när man inte får svar på mailen...
    Hoppas det kommer ett paket idag eller senast imorgon i min postlåda.

• villemina
    Bina skrev 2009-06-16 10:22:34 följande:
    tråkigt.. du får gärna inboxa mig länk till auktionen.Har du gjort mer efterforskningar? Sökt på birthday.se hitta.se och eniro? ... där kan man få fram en del.
    Hittade henne på Eniro. Har sms:at nu. *håller tummarna för svar*
  • villemina

Phu! Fick svar från säljaren nu! Blusen är postad så allt är i sin ordning!!! Bara till att hoppas att den kommer fram oxå!

Tror inte jag ska handla på tradera nåt mer, mina nerver klarar inte det, känner jag!!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna