Mabimao skrev 2009-07-03 23:26:27 följande:
Tack, då vet jag mått om det skulle dyka upp en.Kanske inte så troligt......Jag måste fråga en sak. Jag har ju skrivit att jag handlat en lovely knit på country-dreams på rean. Jag har fått byta storlek....och väntar på en 3:a. Men det var första grejen jag fått hem som inte luktade OM???? Det finns väl inte en sportslig att det är nå´t på tok när man handlar i butik väl? Kan det vara så att den tappat doften då det kanske varit i fler hem än mitt? Men tanke på att de i bomull är mycket större så kanske det är fler än jag som haft den hemma och insett att den är för stor.
Trodde det fanns en hel del jeanskjolar att få tag på...? Kanske hadr jag lite tur då? Det brukar jag aldrig ha!
Jag köpte också en grön Lovely Knit från C-D. Den luktade liiiiite OM, men inte mycket. Jag tycker doften brukar försvinna ganska snabbt. Jag vet inte om Country Dreams bara är en nätbutik eller har en fysisk butik också...? Om det är så att det finns en butik så kanske koftan legat / hängt framme, då försvinner ju doften.
Synd, för den är ljuvlig!!