• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon

Bina: hur har det gått med Mollymailet? passade den damen t färg o strl månne?

• Siabellon

Alltså jag är helt besatt över att få tag på på en långärmad cupcake i purple men hittar ingen nånstans. kanske man ska prova i the mollymall

• gambia90
    Pokergirl skrev 2009-06-16 20:29:46 följande:
    gambia90: aldrig blir du nöjd...
    ;) nix, måste ha en i rosa också. Funderar till och med på att köpa en hood.
    På maritza hade de 40% på mycket kläder. Dock vara OM väldigt utplockad. Det fann grönfrotte i srlk 3 och neråt, rosa grandmas coat stl 3, 9h sweater powder stl 4 mfl. Men de verkar vara prutvänliga där. En av säljarna visade mig berry klänningen men jag sa att den var för dyr. Då sa hon att priset kunde vi ju göra något åt ;) Men jag köpte ingen...
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-16 20:31:08 följande:
    Bina: hur har det gått med Mollymailet? passade den damen t färg o strl månne?
    förlåååååååt - har bara provat snabbt men den blir toppen att ha tror jag - rymlig som attans nästan så jag hade velat ha en storlek mindre.
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-16 20:28:05 följande:
    var och hätade min jane loves terry midnightblur stl 4 hos maritza idag. Jäklar vad skön den är. Jag måste ha en i rosa också!!! Är det ingen som sett en sådan i svensk butik stl 4?
    avis - jag vill också ha en blå *gråter*
  • gambia90
    Bina skrev 2009-06-16 20:53:39 följande:
    avis - jag vill också ha en blå *gråter*
    mmmm och jag vill ha en rosa stl 4....fast inte för 1500kr som jag hittills hittat
  • randig

Åhhh jag lyckades förut idag norpa åt mig en sån fin jacka på tradera för köp nu pris 1000:- , ibland lönar det sig att kolla nyss upplagda auktioner! Så nu hoppas jag den lever upp till mina förväntningar och att den kommer fram till mig ordentligt! Skrev ju igår om mina planer på en Tootsie Coat i purple, det här är den andra varianten med skärp i midjan. Hoppas såååå på att den kommer sitta bra!

Glad glad!

• Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-06-16 20:43:35 följande:
    Inget ställe jag shoppat på men... www.jbandme.com/brands/odd-molly/odd-molly-cu...
    JAg veet! jag har kollat in den också, men frågan är om det lönar sig att sätta sig med luren i näven o ringa runt o kolla butiker. tänker på tull, frakt o moms fr usa...
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna