• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-16 20:07:28 följande:
    Vem har fått hem en tenfold knit bomull chalk och en lovealot blouse chalk idag?
    Ps. Jag skulle ju haft en rosa lovealot idag men fick i stället en "full embroidered smock dress" . Snacka om uppköp

Stackarn som skulle ha den skulle tydligen ha den till midsommar men åkte bort i kväll så hon kommer inte hinna få den .
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-16 21:48:15 följande:
    you have heter det väl? *kliar mig förvirrat i huvet*
    Vi får väl Swappa.. bytlåna lite nu har du som första person härinne fått min lista ... har jag fått din? *letar letar letar* näää inte det
  • Siabellon
    Bina skrev 2009-06-16 22:26:40 följande:
    Vi får väl Swappa.. bytlåna lite nu har du som första person härinne fått min lista ... har jag fått din? *letar letar letar* näää inte det
    Men GUD!när skulle lilla jaaag hinna skriva ner A L L A mina plagg på en lista?!

*tar mig för pannan*

Äh:seriöst: hur är full embr dressen strlmässigt? (Nä, jag tänker inte fråga om jag får byta den, SÅ knäpp är jag inte)Sitter o fingrar på den eller den m rosor på tintin
  • Bina

Siabellon - den är rymlig.. det är 3:a på min och den sitter fiiiint! (jag har dock inte outat den ännu så inga bilder)

• Bina

Är det någon som tänker ninjabuda på Tradera om en stund? ... jag vill inte sitta mot någon härinne..

• Siabellon
    Bina skrev 2009-06-16 22:37:02 följande:
    Siabellon - den är rymlig.. det är 3:a på min och den sitter fiiiint! (jag har dock inte outat den ännu så inga bilder)
    Tror du jag skulle kunna ta en 2a m tanke på slanggurkorna då?
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-16 22:37:53 följande:
    Är det någon som tänker ninjabuda på Tradera om en stund? ... jag vill inte sitta mot någon härinne..
    På vaddå? Något blått?
  • Siabellon

jag ska inte buda på nånting jag *stolt*
    *smyger iväg till tintinstyle o fönstershoppar lite*

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-16 22:40:00 följande:
    På vaddå? Något blått?
    Ja jag vill - men jag borde verkligen inte nej jag skall inte... jag måste hålla igen nu och tvärtom faktiskt rensa lite. *ågren* (det var n ä s t a n så att jag hoppades att klänningen inte skulle passa så att jag "slapp" känna att jag måste ha den)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna