• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-20 23:20:40 följande:
    Jag ska inte, ska inte, ska inte...
    jag fick akut sug på en grön lovely knit
  • Bina

Sandra G skrev 2009-06-20 23:19:48 följande:

Ok. Vet du om Lovely knit och Grandmas coat är klassiker som brukar finnas med?
    Ja det brukar de väl vara - eller iallafall Lovely knit.. Grandmas coat vet jag inte om den hänger med på hösten eller om den bara kommer på våren.
  • Pokergirl
    Bina skrev 2009-06-20 23:40:10 följande:
    Jag med plus en spring coat.

Tror jag måste bestämma mig för att kravet för en lovely knit ska vara purple, då kommer den garanterat till användning.
  • villemina

Vilket skit! Jag som beställde igår MORSE från Country Dreams... (En Lovely Knit, grön, till ordinarie pris, några timmar innan rean drog igång...).

*arg*

Jag har mailat dem och tiggt om att få Lovely Kniten på rea-pris, får jag inte det så vill jag att de annulerar ordern.

Sp-ännande att höra vad de svarar...

• Bina
    villemina skrev 2009-06-21 07:00:05 följande:
    Vilket skit! Jag som beställde igår MORSE från Country Dreams... (En Lovely Knit, grön, till ordinarie pris, några timmar innan rean drog igång...). *arg* Jag har mailat dem och tiggt om att få Lovely Kniten på rea-pris, får jag inte det så vill jag att de annulerar ordern. Sp-ännande att höra vad de svarar...
    Det tycker jag du gör rätt i!
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-20 23:48:26 följande:
    Jag med plus en spring coat. Tror jag måste bestämma mig för att kravet för en lovely knit ska vara purple, då kommer den garanterat till användning.
    Ja och jag bestämde mig för att den gröna skulle smickra mina former lika illa som den rosa... jag skall vara nöjd med min blå .. (och hoppas på en grå eller brun till hösten)
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-20 23:40:10 följande:
    Me too..... fick bita mig hårt i armen för att inte handla. Men den är himla snygg.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 08:38:00 följande:
    Me too..... fick bita mig hårt i armen för att inte handla. Men den är himla snygg.
    Hihi - epidemi här verkar det som. Jag tänkte faktiskt ge mig på att ninja om ett par timmar.. hoppas inte vi är fler?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna