-
Det verkar inte vara någon som vet mycket om den klänningen! Kan du inte kontakta Milk & Honey och fråga hur den är i storlek? M&H har ju inte skrivit några storleksrekommendationer alls på Pre Fall plaggen, inte ens Taraddiddlen så man har ju inget att gå efter. Den ser ju väldigt figursydd ut så är den minsta lilla för liten är man nog rätt körd...Siabellon skrev 2009-07-11 22:34:04 följande:Hoj! ett snabbt inlägg här. tror ni som jag att klänningen på bilden i miin blogg www.mollyholic.se är lika liten i strl som de andra i höstkollektionen verkar vara. jag struntade i den då jag såg att Milk&honey bara har den till strl 3 o det är ju min normala strl. Borde jag inte ha en 4a?
-
www.marengs.com/odd-molly-tenfold-knit-jacket-red-p-25.html
Sockertopp - Här ser du en Tenfold 506 med Lammull/Nylon. -
nick name skrev 2009-07-12 09:50:16 följande:
Plötsligt bara jag MÅSTE jag ha en indy-dress, och så hittar jag ingen i min storlek Jag som hade en så härlig impulsköpslust! Typiskt.Vilken färg och storlek letar du efter? -
Jag hojtar om jag springer på ennick name skrev 2009-07-12 10:56:16 följande:Brun! Stlk 2!
-
www.tintinstyle.se/system/search/product.asp&b=30&page=1&rnum=8nick name skrev 2009-07-12 10:56:16 följande:Brun! Stlk 2!
Här har du den! -
Hyr ett släp?Bina skrev 2009-07-12 20:22:06 följande:Jag har probleeeeem... hur skall man kunna packa ner hela Mollygarderoben och hävda att det är nödvändigt för sex dagars bortavistelse?
Nick name - Åh vad skoj du köpte Indyn! "Jippie" heter det, inte "svordom"! -
nick name skrev 2009-07-12 21:38:32 följande:
Odd om det blir en kille då, antar jag.ASG! Tänk en av varje. Odd & Molly!*plötsligt bebissugen*
-
Ha en underbar semester!Bina skrev 2009-07-13 10:12:59 följande:Powerpuffpingla.. eller hur... därför måste vi börja ragga rariteter hellre än nyproducerat. Svårigheten är att vi krigar om samma storlek Kram på er alla, nu är jag reseklädd och klar... lik Pingla i fredags.Herråååå..everydaymolly.blogspot.com/
-
Men gud så komiskt - jag köpte också en vit Field of Lace igår! Har suktat efter den ett tag och nu gick det bara inte längre..
PPP - Helt övertygad om att du är assnygg i den! Jag vet att vissa haft invändningar mot modellen, men jag tycker den är så snygg så jag kan inte tänka mig att det finns någon som inte passar i den
(såg ni förresten bilden på Karins dotter som hade den med slitna jeans + kort cashmere kofta? Me like a lot!!)
Stargirl - Visst är den fin, och den var verkligen fin i powder! Jag har med Superpleated och fläckade ner den det första jag gjorde. Går inte bort, trots ihärdiga försök. Nu hänger den oanvänd i garderoben och väntar på att matte ska hitta en fräck liten väst som jag kan ha över. -
Jag har lyckats får fläckarna vid sidan, typ på booben, så halsband funkar nog inte.. Brosch har jag funderat på, men blir det inte enorm tantvarning då? Jag menar superpleated är ju redan liiite åt tantvarningshållet med sina klädda knappar och allt.. (orolig min mormor kommer ge alltför för många komplimanger dåStargirl skrev 2009-07-13 14:18:55 följande:Varför inte en broch? Eller ett halsband som tar blicken ifrån fläcken?
)